نماینده آمریکا در سازمان ملل روز سه‌شنبه مدعی شد که رئیس جمهور این کشور از برقراری آتش بس موقت در باریکه غزه برای خروج گروگان‌ها و رسیدن کمک‌های بشردوستانه به این منطقه حمایت می‌کند.

نماینده آمریکا در سازمان‌ملل: بایدن از آتش‌بس موقت در غزه حمایت می‌کند

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت بازگشت به وضعیت موجود در غزه را هرگز نخواهیم پذیرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: «هرگز اجازه نخواهیم داد که غزه به حالت قبل خود بازگردد، جایی که حماس به انجام اقدامات تروریستی علیه اسرائیل می‌پردازد».

این مقام آمریکایی به جنایت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری نیز اشاره کرد و مدعی شد: «هرگز اجازه نخواهیم داد تا حملات علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری ادامه یابد».

وی در ادامه ادعاهایش گفت: «رئیس جمهور بایدن از آتش‌بس انسانی موقت و خروج گروگان‌ها و رسیدن کمک‌ها به غزه حمایت می‌کند».

جنایت صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان نوار غزه در حالی ادامه می‌یابد که رسانه‌های فلسطینی خبر دادند از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر شهید و مفقود شده‌اند.

در جریان حملات رژیم صهیونیستی، چهار هزار و ۲۳۷ کودک به شهادت رسیده‌اند. صهیونیستها همچنین هزار و ۷۱ کشتار علیه مردم غزه انجام داده‌اند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز گذشته (دوشنبه) خبر داد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه، به ۱۰ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

آمریکا و غرب، همسو با جنایات رژیم صهیونیستی، همچنان در پی ادامه جنگ نابرابر علیه مردم غزه هستند؛ هر چند برخی از مسئولان و نهادهای غربی، در ادامه ژستهای انسان‌دوستانه خود، مدعی هستند که برای آتش‌بس در غزه تلاش می‌کنند.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف هم درباره آتش‌بس در غزه نوشت: «ما به آتش بس فوری بشردوستانه درغزه و آزادی بی قید و شرط همه غیرنظامیان گروگان نیاز داریم. ۳۰ روز (از آغاز جنگ) گذشته است، دیگر بس است. این مسئله هم اینک باید متوقف شود.»

طبق گزارش یونیسف، فقدان آب سالم و بهداشت ناکافی غزه را در آستانه یک فاجعه بزرگ قرار داده است و تا زمانی که دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشتی فراهم نشود، این امکان وجود دارد که تعداد بیشتری از غیرنظامیان از جمله کودکان در اثر کم آبی و بیماری های مربوط به آن بمیرند.

پایان پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.