رئیس دانشگاه پیام نور گفت: افزایش پذیرش و رشد ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی نشانه اعتماد مردمی به دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور: رشته‌های دانشگاه پیام نور متوقف نمی‌شود/ کمترین شهریه را می‌گیریم

ابراهیم تقی زاده، در سومین اجلاس روسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمانی مرکزی با تاکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، اظهار داشت: به نسبت سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی ۱۰ درصدی داشته است.

وی به فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در برخی استان ها متولی مسائل فرهنگی می باشد و همچنین کمترین میزان شهریه را در بین دانشگاه های شهریه ای دارد.

تقی زاده ضمن تاکید بر توسعه رشته های کاربردی گفت: رشته های دانشگاه نه تنها متوقف نمی شود بلکه با تناسب عضو علمی و دانشجویی برخی از رشته ها نیز توسعه پیدا می کند.

وی همچنین به برنامه های درآمدزایی غیر شهریه ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های هر استان، روسای استانی باید برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای و آموزش های آزاد با جدیت بیشتری فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: مراکز و واحدها باید از ظرفیت انجمن های علمی و دانشجویی برای ایجاد نشاط و پویایی استفاده کنند تا احساس هویت دانشجویی بیشتر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.