مدیرعامل سازمان انتقال خون شهرستان کاشان با بیان اینکه وضعیت ذخائر خونی در کاشان مناسب نیست، گفت: تمامی گروه‌های خونی مثبت و منفی را نیاز داریم.

وضعیت ذخائر خونی در کاشان مناسب نیست/ به تمامی گروه‌های خونی نیاز است

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا ذیلایی ضمن اشاره به آغاز فصل پاییز و سردی و برودت هوا، اظهار داشت: در این ایام میزان اهدای خون در شهرستان کاشان و اهدای خون از سوی اهداکنندگان کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی میزان ذخیره خونی در شهرستان کاشان مناسب نیست، افزود: در حال حاضر با توجه به میزان ذخیره خونی شهرستان کاشان به تمامی گروه‌های خونی مثبت و منفی نیاز داریم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون شهرستان کاشان با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست داریم تا نسبت به اهدای خون اقدام کنند، ابراز داشت: هر مرد در طول سال حداکثر چهار مرتبه و هر زن در طول سال حداکثر سه مرتبه می‌تواند خون اهدا کند.

وی با بیان اینکه از هر واحد اهدای خون سه فرآورده به دست می‌آید، گفت: هر فرآورده خونی می‌تواند جان یک انسان را از مرگ حتمی نجات دهد و این موضوع نشان از اهمیت اهدای خون از سوی اهداکنندگان است.

ذیلایی با بیان اینکه از اهداکنندگان درخواست داریم تا نسبت به اهدای خون اقدام کنند، تصریح کرد: همکاران ما در سازمان انتقال خون شهرستان کاشان واقع در میدان قاضی‌ اسدالله از ساعت هشت صبح پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.