هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز قبل از ظهر امروز به صورت غیر رسمی آغاز به کار کرد و در ساعت های اولیه با استقبال شهروندان مواجه شد.

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

به گزارش قدس آنلاین، درهای هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، رأس ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر به روی بازدیدکنندگان باز شد.

از ساعات اولیه بازگشایی نمایشگاه کتاب تبریز، بسیاری از افراد به ویژه اقشار نوجوان و جوان در نمایشگاه حاضر شدند و از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

از تفاوت‌های قابل مشهود این نمایشگاه با نمایشگاه سال‌های پیش می‌توان به نظم چیدمان غرفه‌ها و مبلمان وسط سالن جهت استراحت و مطالعه کتاب‌ها اشاره کرد.
۴۰ برنامه جنبی همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برگزار می شود.

برگزاری نشست های کارگاهی، رونمایی از چندین کتاب در موضوعات مختلف، نشست ادبیات کودک، برگزاری کارگاه داستان و تصویرسازی، برگزاری شب شعر با نام مفاحر استان، برگزاری نشست با موضوع تحولات غزه، و غیره از جمله برنامه‌ها پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.

برای نخستین بار در کشور، فروش در این نمایشگاه به صورت یکپارچه و کتاب محور است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ساعت ۱۸ امروز ۱۷ آبان با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت رسمی آغاز به کار کرده و تا ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، یازدهمین نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و نخستین نمایشگاه بین‌المللی عفاف و حجاب نیز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.