مجتمع صنایع دستی روستای خور شهرستان خوسف امروز با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی کلنگ‌زنی شد.

کلنگ زنی مجتمع صنایع دستی روستای خور خوسف

به گزارش قدس آنلاین، مجتمع صنایع دستی روستای خور این شهرستان امروز با حضور معاون و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، فرماندار خوسف و جمعی از مسوولان استانی و محلی صبح امروز کلنگ زنی شد.

دکتر سید علی حسینی، فرماندار خوسف در حاشیه این کلنگ زنی اظهار داشت: پروژه مجتمع صنایع دستی خور که در زمینی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع با زیربنای۴ هزار و ۴۹۵ متر مربع کلنگ زنی شد.

به گفته وی این مجتمع شامل بخش هایی همچون کارگاه آموزشی، ۲۰ کارگاه تولیدی، ۸ فروشگاه، رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه و پارک خواهد بود.

فرماندار خوسف گفت: کارگاه آموزشی به وسعت هزار و ۵۰۰ متر، کارگاه های تولیدی صنایع دستی به متراژ هزار و ۸۰۰ متر، فروشگاه ۲۰۰ متر و پارکی به مساحت ۶۰۰ متر از جمله کاربری های این زمین خواهد بود.

به گفته حسینی خور به دلیل موقعیت جغرافیایی یکی از مسیرهای پرتردد شهرستان خوسف بوده که ایجاد و توسعه تاسیسات گردشگری از ضروریات و اولویت های این منطقه است.

  نماینده عالی دولت در خوسف با بیان اینکه این منطقه صاحب ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیری است، افزود:  بهره‌برداری اقتصادی از این ظرفیت ها و تأسیسات صنایع دستی و گردشگری همراه با تولید اشتغال از اهداف ساخت این مجتمع است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.