یک تهیه کننده تلویزیون گفت: از نظر من سریال‌هایی همچون «پایتخت» که تولید و نمایش آن‌ها از رسانه ملی موفقیت‌آمیز بوده و مخاطبان را دنبال خود کشانده است نباید از دست بروند. همچنین بازیگران و عوامل باید از حواشی دوری کنند تا بتوانند تولید یک کار موفق را ادامه دهند.

حذف «پایتخت» غلط است/ مشکل را حل کنید

به گزارش قدس آنلاین، حسن نجاریان درباره واکنش‌های اخیر به تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» عنوان کرد: من کلی صحبت می‌کنم و از نظر من سریال‌هایی همچون «پایتخت» که تولید و نمایش آن‌ها از رسانه ملی موفقیت‌آمیز بوده، توسط بینندگان، دیده شده و مخاطبان را دنبال خود کشانده است، نباید از دست بروند. همچنین بازیگران و عوامل باید از حواشی دوری کنند تا بتوانند تولید یک کار موفق را ادامه دهند.

او افزود: از دست دادن چنین تولیداتی کار غلطی است. اگر مساله‌ای وجود دارد می‌بایست حواشی و مشکلات را حل کرد. در کنار حل مشکلات نیز باید مسائل را مدیریت کرد تا فصل‌های جدیدی از کاری که مردم آن را دوست دارند و از آن استقبال کرده‌اند، روی آنتن برود.

نجاریان در ادامه اظهار کرد: البته نباید پیشروی در این مسیر باعث شود که با سهل انگاری و مسامحه در متن و اجرا رو به رو شویم و فکر کنیم می‌توانیم با هر فیلمنامه و اجرایی جلو برویم. باید به این مساله بیشتر دقت کنیم و بازیگران و عوامل نیز باید از حواشی دوری کنند تا بتوانند یک کاری موفق ارائه دهند و باعث شوند خاطره‌ای خوش در ذهن بینندگان باقی بماند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.