رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: در مصدومیت دو فروشگاه لوازم خانگی در زنجان شش آتش نشان مصدوم شدند و خوشبختانه این آتش‌سوزی ساعت ۶ صبح امروز مهار شد.

آتش‌سوزی ۲ فروشگاه لوازم خانگی در زنجان/ ۶ آتش‌نشان مصدوم شدند

به گزارش قدس آنلاین، مجید امیرفضلی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شب گذشته دو فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در یکی از محله‌های غربی شهر زنجان(اسلام آباد) دچار آتش‌سوزی بزرگی شد که همین امر باعث قطع گاز و برق در منطقه شد تا آتش زودتر مهار شود.

وی با اشاره به اینکه پس از وقوع آتش‌سوزی بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی از هفت ایستگاه به محل اعزام شدند، اضافه کرد: آتش‌سوزی پس از ساعت‌ها تلاش قریب به ساعت 6 صبح امروز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه وسعت آتش‌سوزی به حدی بالا بود که آتش‌نشانان از هفت ایستگاه با 11 خودروی سبک و سنگین در عملیات شرکت کردند، گفت: در این عملیات آتش‌سوزی از نردبان هیدرولیکی هم استفاده شد.

وی گفت: به علت گسترده بودن آتش‌سوزی شش آتش‌نشان مصدوم شدند که دو نفر از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و چهار نفر هم دچار سوختگی و مصدومیت سطحی شدند.

امیرفضلی تصریح کرد: آتش‌نشانان مصدوم شده در مراکز درمانی در حال مداوا هستند و حال عمومی آن‌ها خوب گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.