رزمایش عملیاتی و تاکتیکی تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

قدرت‌نمایی سپاه بیخ گوش یار غار اسرائیل/ تمرین جدیدترین تاکتیک‌های نظامی در ‌مرز ایران و آذربایجان

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر امروز در آغاز این رزمایش در اصلاندوز اظهار داشت: تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) در قالب نیروهای زرهی، هجومی، واکنش سریع توان رزمی و دفاعی خود را در قالب رزمایش عملیاتی، تاکتیکی به نمایش گذاشتند.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش در منطقه مرزی اصلاندوز سعی بر این است تا موضوع حفاظت و امنیت از مرزها به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد تا ما بتوانیم توان نیروهای رزمی و دفاعی خود را ارتقا دهیم.

وی گفت: در این رزمایش نیروهای حاضر در قالب تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) با قدرت‌نمایی و استفاده از تاکتیک‌ها و شیوه‌های مدرن به مقابله با تهدید دشمن پرداخته و سعی کردند در یک سناریو طراحی دشمن را در نطفه خفه کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در این رزمایش که عملکرد نیروها مورد رصد و پایش فرماندهان عالی رتبه قرارگاه امام حسین قرار گرفت، شرایط مطلوبی را در جابه‌جایی نیروها و انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده را شاهد بودیم و قطعا این رزمایش نشان داد که نیروهای سپاهی و بسیجی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمنان در صحنه حاضر و مهیا هستند.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حساس‌ترین مقطع قرار گرفته و نیروهای مسلح در تبعیت از فرماندهی کل قوا به عنوان سرباز جان بر کف ولایت در دفاع از این کشور و ملت لحظه‌ای آرام نمی‌گیرند.

وی اضافه کرد: این رزمایش به مدت هفت روز در منطقه عمومی اصلاندوز در حال برگزاری است و سعی بر این است تا نیروهای حاضر توان خود را در مراحل مختلف به نمایش گذاشته و با جدیدترین تاکتیک‌ها و خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن آشنایی پیدا کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در مقطع کنونی در آمادگی کامل به سر می‌برند و ضرورت دارد تا بیش از هر زمان دیگر با چشم بصیر و مراقبت شبانه‌روزی سعی کینم تا زمینه استحکام نیروها و آمادگی و توان آنها را ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.