چاه‌های عمیق ۷۰ متری در محوطه باز و نزدیک محل بازی کودکان در فاز ۸ پردیس بدون هیچ‌گونه علائم هشداردهنده یا ایمن‌سازی رها شده است.

صحنه‌هایی عجیب در فاز ۸ پردیس/ ‌حفاری چاه‎های ۷۰ متری بدون علائم هشدار و ایمن‌سازی

به گزارش قدس آنلاین، ساکنان مسکن مهر شهرستان پردیس با مشکلات متعددی از جمله عدم وجود زیرساخت‌ها و سرانه‌های تفریحی و ورزشی متناسب با جمعیت مواجه‌اند اما در فاز ۸ حتی امکانات اولیه شهری هم تعبیه نشده و ساکنان با معضل وجود سگ‌های بلاصاحب و نبود خدمات شهری دست و پنجه نرم می‌کنند.

مشکلات فاز ۸ به نبود امکانات ختم نشده و چند وقتی است که چاه‌های عمیقی در نزدیکی محوطه مسکونی حفاری و پس از آن بدون هیچ‌گونه علائم هشداردهنده یا ایمن‌سازی رها شده است.

این چاه‌های ۷۰ متری برای تکمیل پروژه انتقال فاضلاب در مجاورت مجتمع‌های مسکونی احداث شده و در نهایت بدون بهره‌برداری و نصب علائم ایمنی به‌صورت روباز باقی‌مانده است.

چاه‌ها در فاصله ۲۰ متری از مجتمع‌ها حفرشده و با توجه به عمق زیاد مستعد بروز حوادث خطرناک و مرگباری برای ساکنان فاز ۸ است.

مشکل اینجاست که در فاز ۸ مسکن مهر پردیس سرانه ورزشی یا تفریحی و فضای سبز لحاظ نشده و اغلب کودکان در محوطه باز مجاور بلوک‌ها بازی می‌کنند که همواره نگرانی‎هایی را برای خانواده‌ها به همراه داشته اما حالا چاه‌های عمیق اطراف معابر، احتمال بروز حادثه را بیش از پیش کرده و عدم اطلاع‌رسانی به ساکنان یکی دیگر از قصورات مجری این پروژه و مهندسین ناظر است.

گفتنی است تحویل زودهنگام واحدهای مسکن مهر در فازهای جدید پردیس به مالکان، باعث شده که خدمات عمرانی و زیربنایی پس از استقرار ساکنان و تحویل واحدها انجام شود که مخاطراتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.