امام جماعت اهل سنت شهر بریس گفت: امروز ما شاهد حمله رژیم صهیونیستی به اماکنی مانند بیمارستان هستیم که همه جهانیان بر این اعتقاد هستند که به چنین اماکنی نباید حمله کرد.

مولوی طارم: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ نمونه ندارد/ مسلمانان مردم غزه را فراموش نکنند

به گزارش قدس آنلاین، مولوی اسحاق الحق طارم با اشاره به حملات بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه اظهار داشت: شاید بتوان از حمله اسرائیل به غزه به عنوان بزرگ‌ترین حادثه قرن اسم برد و در واقع این حمله نابرابر مقابله کفر با اسلام را به نمایش گذاشته است.

امام جماعت اهل سنت مسجد «ابوبکر صدیق» شهر بریس در جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز ما شاهد حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اماکنی مانند بیمارستان هستیم که همه جهانیان و حتی کافران بر این اعتقاد هستند که در جنگ به چنین اماکنی که به عنوان اماکن امن در نظر گرفته می‌شود، نباید حمله کرد.

وی ادامه داد: چنین اماکنی در طول تاریخ مورد تجاوز ظالمان قرار نگرفته، اما در حال حاضر در حمله رژیم غاصب ما شاهد حملاتی به امن‌ترین مکان‌ها مثل بیمارستان و محل نگهداری کودکان و زخمی‌ها هستیم.

مولوی اسحاق الحق طارم خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران به عنوان آگاه‌ترین مردم نسبت به مردم فلسطین، مردم غزه را مثل مردم یکی از استان‌های ایران می‌دانند و مردم ما اعتقاد دارند که با جان یا مال خود باید در کنار مردم غزه بایستند.

وی گفت: از مردم درخواست داریم همانگونه که پیش از این به فکر مردم فلسطین بوده‌اند، اکنون که برهه زمانی بسیار حساسی در تاریخ است، بیش از پیش به فکر مردم غزه باشند و با جمع‌آوری کمک‌های خود به آنها امدادرسانی کنند و این کمک‌ها را به جمعیت هلال احمر تحویل دهند تا در اسرع وقت به مردم مظلوم غزه برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.