حزب الله لبنان اعلام کرد در راستای حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، مواضع نیروهای اشغالگر در «مثلث الطیحات»، «رویسه» و «العاصی» و همچنین منطقه «ریشا» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و باعث وارد آمدن تلفات قطعی به اشغالگران صهیونیست شده است.

حمله حزب الله به مواضع اشغالگران و واردن آمدن تلفات قطعی به نظامیان صهیونیست

به گزارش قدس انلاین  به نقل از العهد، حزب الله لبنان امروز یکشنبه طی بیانیه کوتاهی اعلام کرد نیروهای مقاومت اسلامی (حزب الله) تجمع نیروهای اشغالگر صهیونیست در مثلث الطیحات، رویسه و العاصی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و تلفات قطعی به دشمن اشغالگر وارد کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه کوتاه دیگری همچنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه، مواضع اشغالگران در منطقه ریشا را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند که طی آن تلفات قطعی به نیروهای اشغالگر وارد آمد.

از سوی دیگر، خبرگزاری فلسطینی سما نیوز در یک خبر فوری گزارش داد یک راکت شلیک شده از طرف جنوب لبنان به شهرک صهیونیست نشین «نهاریا» در شمال سرزمین های اشغالی اصابت کرده است.

همچنین منابع لبنانی گزارش دادند که در اثر دو عملیات امروز مقاومت لبنان علیه پادگان دوفیفدر شمال فلسطین اشغالی، ۱۵ صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند.

در تحولی مرتبط «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز یکشنبه در اظهاراتی گفت: ما همچنان به معادله مقابله به مثل پایبند هستیم. مقاومت ادامه دارد، زیرا یک نیاز و ضرورت است و سلاح همچنان در دستان ماست تا با دشمن مقابله کنیم؛ دشمنی که نمی توان به او اطمینان داشت. مقاومت اکنون در موقعیت عمل و اقدام است و برای محافظت از وطن و ملت باقی خواهد ماند.

صفی الدین تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد، بر این مساله تاکید دارد که نمی توان بر هیچ قدرتی در جهان تکیه کرد، زیرا ما با دشمنی رو به رو هستیم که به هیچ ارزشی پایبند نیست. دشمن با پوشش سیاسی آمریکا، به تجاوز و کشتارهای خود ادامه می‌دهد تا همه چیز در غزه را هدف قرار دهد. امنیت با سلاح و خون و قدرت ما ساخته می شود. اگر هدف دشمن این است که با جنایت‌هایش ما را بترساند، باید بداند که این صحنه‌ها باعث می شود که مردم برای بازدارندگی، بیشتر از قبل به مقاومت پایبند باشند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده است که تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است. که هشت هزار نفر از آنها کودک، زن و سالخورده هستند. همچنین بیش از ۲۷ هزار فلسطینی دیگر هم زخمی شده اند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.