فرمانده انتطامی شهرستان مریوان گفت: ۳ نفر از عاملان تیراندازی در مریوان دستگیر و از یک اراذل اوباش در قروه کلت و سلاح جنگی کشف شد.

دستگیری ۳ عامل تیراندازی در کردستان/ کشف کلت و سلاح جنگی از اراذل اوباش

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ طیب محمدی  از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان تیراندازی و کشف سلاح غیر مجاز در مریوان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع سه فقره تیراندازی شبانه در سطح شهر مریوان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

فرمانده انتطامی شهرستان مریوان افزود: با رصدهای اطلاعاتی ماموران انتظامی، عاملان این تیراندازی که ۳ نفر بودند شناسایی و کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از محل اختفای این سه نفر متهم یک قبضه سلاح شکاری نیز به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

محمدی تصریح کرد: بنا به مطالبه عموم مردم شریف شهرستان مریوان پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دستگیری اراذل و اوباش و کشف کلت و سلاح جنگی

سرهنگ علیرضا صفری فرمانده انتظامی قروه نیز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد. 

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی، فردی اراذل و اوباش که در " قروه"  اقدام به شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  کرده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی  و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، با اقتدار فرد اراذل و اوباش را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

صفری با بیان اینکه از متهم ۲ قبضه کلت، سلاح جنگی و  ساچمه زنی  به همراه تعدادی سلاح سرد از قبیل قمه و چاقو  کشف شد، عنوان‌کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

مردم می‌توانند هر گونه جرم و موارد مشکوف را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.