جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی خواستار توقف تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الشفا شد.

بایدن خواستار توقف تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الشفا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، کریستین لیندمایر سخنگوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیشتر ضمن انتقاد از حضور ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی بیمارستان الشفا و وقوع درگیری‌های نظامی در اطراف آن و کمبود شدید برق و دارو، این بیمارستان را به یک قبرستان تشبیه کرده بود.

رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید و در پاسخ به پرسش خبرنگاری که ضمن اشاره به این اظهارات لیندمایر از بایدن خواست تا نظر خود را در این باره اعلام کند، با تاکید بر لزوم محافظت از بیمارستان الشفا، خواستار توقف تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف این بیمارستان شد.

بایدن تاکید کرد: امید و انتظار من این است که اقدامات مداخله جویانه کمتری از سوی ارتش (رژیم) اسرائیل در رابطه با بیمارستان الشفا انجام شود.

به نوشته ویون، صدها بیمار از جمله ده‌ها نوزاد همچنان در داخل بیمارستان الشفا در شهر غزه به دلیل حضور ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف آن محبوس شده‌اند.

در همین حال وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که حداقل ۳۲ بیمار از جمله سه نوزاد نارس در طی سه روز گذشته جان خود را در این بیمارستان از دست داده‌اند.

به نوشته ویون، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه با اعلام این خبر که حداقل ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در داخل تأسیسات الشفا هستند، افزود: این افراد شامل بیماران، متخصصان بهداشت و حتی افرادی است که در حال فرار از جنگ هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.