برخی منابع محلی سوریه دوشنبه شب گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی روستای «القریه الخضرا» واقع در شمال شرق سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

دومین حمله به پایگاه غیر قانونی آمریکا در سوریه طی ساعات گذشته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، برخی منابع محلی سوریه از حمله جدید به یک پایگاه غیر قانونی آمریکا در شمال شرقی سوریه و اصابت چند پهپاد به آن خبر دادند.

رسانه‌های محلی در سوریه گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «الخضراء» در عمق سوریه با چند پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

در همین ارتباط، گروه «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌ای گفت: «رزمندگان ما در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در القریة الخضراء عمق خاک در سوریه را با پهپاد هدف قرار دادند که مستقیماً به هدف اصابت کرد».

این عملیات ششمین حمله طی ۲۴ ساعت اخیر به شمار می‌رود و اطلاعاتی از خسارت‌ها و تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

پیش از این نیز، پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در فرودگاه خراب الجیر در حومه شرقی الحسکه سوریه با پهپاد هدف قرار گرفته بود که دومین حمله طی یک روز به شمار می‌رود.

رونمایی مقاومت اسلامی عراق از موشک هوشمند برای مقابله با رژیم صهیونیستی
‌ مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست به غزه که با مدیریت آمریکا ادامه دارد، مقاومت اسلامی عراق امروز سه شنبه برای اولین بار از ورود موشک هوشمند کوتاه برد «صارم» به صحنه عملیاتی پرده بر می‌دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.