فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری کره خوراکی ۲ متهم توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

کشف مقادیری کره خوراکی توسط مرزبانان هنگ تایباد/۲ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی کشور در نقطه صفر مرزی، مرزبانان هنگ تایباد از ۲ دستگاه خودرو مقادیری کره گیاهی و قنادی به ارزش ۱میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان هنگ تایباد مستقر در گروهان۱۷ شهریور موفق شدند ۲ دستگاه خودرو را قبل از خروج کشور توقیف کنند.

وی گفت: مرزبانان در ابتدا از ۱ دستگاه خودروی سواری نیسان که اقلامی دیگر را برابر بارنامه در حال انتقال داشت مورد بازرسی قرار دادند و موفق شدند ۱۰۰ کارتن کره قنادی به وزن ۱۰۰۰ کیلو گرم و ۵۸ کارتن کره گیاهی به وزن ۱۰۴۴ کیلوگرم را به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز کرده بود را کشف کنند.

شجاع تصریح کرد: مرزبانان در ادامه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک که در بازرسی آن نیز ۲۳ کارتن کره گیاهی به وزن ۴۱۴ کیلو گرم و ۵۰ کارتن کره قنادی به وزن ۵۰۰ کیلوگرم را به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز کرده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری و معرفی ۲ راننده خودرو به مراجع قضائی بیان کرد: از تلاش‌های شبانه روزی همه همرزمانم در مرزهای استان قدردانی می‌کنم و به همه قاچاقچیان کالا، سوخت و ... اعلام می‌کنم که خط قرمز مرزبانان قاچاق است، لذا سعی می‌کنیم در مسیر قانون نسبت به ورود یا خروج اقلام از مرزهای استان اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.