کارشناس‌ مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان خراسان رضوی برای روزهای پایانی هفته جاری در بیشتر نقاط این استان ابری و بارانی پیش‌بینی شده است و از عصر امروز بارش باران پیش بینی شده است.

بارش باران از عصر امروز خراسان رضوی را فرا می‎‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: این پدیده از عصر امروز خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت و موجب بارش‌های پراکنده برای روزهای جمعه و شنبه آینده در سطح استان خواهد شد.

کارشناس‌ مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با ابری شدن آسمان بر شدت وزش باد نیز افزوده می‌شود که این پدیده در نوار شرقی خراسان رضوی بیشتر احساس خواهد شد.

وی گفت: در این مدت میانگین دما در استان نوسان خواهد داشت و در مناطقی که بارش‌ها پیش‌بینی شده است، کاهش دما محسوس‌تر خواهد بود.

رضایی‌پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس‌ مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۲۰ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۲۴ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.