مهدی طارمی در مقابل انتقادهایی که از دعوت بازیکنانی مثل کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی می‌شود به حمایت از آنها پرداخت.

دفاع طارمی از کاپیتان‌های تیم ملی

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال در اردوهای اخیر اگرچه چندین بازیکن جوان را دعوت کرده و به آن‌ها فرصت دیده شدن با پیراهن ایران را داده اما همچنان از نفرات باتجربه تیم ملی نیز استفاده می‌کند. نفراتی مثل کریم انصاری‌فرد، احسان حاج صفی  و... که سال هاست در تیم ملی حضور دارند.

دعوت از برخی بازیکنان پابه سن گذاشته که البته کوله‌باری از تجربه به همراه دارند، انتقادهایی را متوجه امیر قلعه‌نویی و کادرفنی ایران کرده است. همین مسئله روز گذشته دستمایه پرسش از ستاره ملی پوش پورتو شد.

مهاجم سرشناس فوتبال ایران در مواجهه با این سوال به دفاع کامل از عملکرد احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد پرداخت و آن‌ها را با په‌په کاپیتان باتجربه پورتو و تیم ملی پرتغال مقایسه کرد.

طارمی در این خصوص گفت: «هرکسی نظری دارد. ما نمی‌توانیم جلو نظر کسی را بگیریم. هرکسی از دیدگاه خودش حرف حق می‌زند و موضع خاصی نباید بگیریم، ولی من می‌خواهم مثالی درباره تیم خودمان (پورتو) بزنم؛ په‌په در تیم ما در سن ۴۰ سالگی تلاشش را می‌کند، فوتبال بازی می‌کند و در تیم ملی و پورتو در سطح بالا بازی می‌کند. کسی که فن و توانایی دارد، می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند.»

مهاجم تیم ملی ایران افزود: «فوتبال نسبت به قبل پیشرفت کرده و اگر بازیکنان یکسری شرایط را رعایت کنند، تا سن بالا می‌توانند بازی کنند. وقتی بازیکن از خودش مراقبت می‌کند و سطح خوب خود را نگه می‌دارد تا سنین بالا می‌تواند بازی کند.»

طارمی حرف های خود در این باره را اینطور خاتمه داد: «اینها مسائلی است که به حاشیه‌ها می‌پردازد. سرمربی عزیز تیم ملی تصمیمی گرفته تا یکسری بازیکنان دعوت شوند. نظر شخصی من با تمام احترام برای همه این است که به نظر سرمربی و کادرفنی احترام بگذاریم تا در جام ملت‌های آسیا بتوانیم با هر بازیکنی (جوان و مسن) بتوانیم موفق شویم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.