حالا باید دید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در قبال این رفتار غیر حرفه‌ای و اعتصاب نمایشی بازیکنان تیم فوتبال و کادر فنی باشگاه چه تدبیری اتخاذ خواهند کرد؟

شمارش معکوس برای خداحافظی با گل‌محمدی!

به گزارش قدس آنلاین، سریال قهر و آشتی‌های یحیی گل محمدی نه تمام می‌شود نه مدلش تغییر می کند، دقیقا هر چند هفته یک بار همان سناریوی همیشگی از سوی سرمربی سرخپوشان تکرار می‌شود تا نام او با اقتدار در صدر لیست مربیان حاشیه ساز لیگ قرار گیرد.

گل محمدی که این روزها در موضع ضعف قرار دارد و به شدت از سوی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تحت فشار است این بار به بهانه جریمه بازیکنانش از سوی هیئت مدیره تصمیم گرفت قهر کند تا شاید مدیران باشگاه پرسپولیس را وادار به عقب نشینی کند، در حالی که فضای حاکم بر کانون های هواداری پرسپولیس به شدت با این رفتار زاویه پیدا کردند و معتقدند این رفتارها باعث به حاشیه رفتن مجموعه فنی و بازیکنان شده و زمینه ناکامی های اخیر را به وجود آورده است!

اما علی رغم اینکه اعلام شده بازیکنان قرار است ساعت 11:30 روز چهارشنبه در حضور نمایندگان رسانه های گروهی تمرین کنند، آنها بدون در نظر گرفتن حضور نمایندگان رسانه های گروهی در ورزشگاه شهید کاظمی بلافاصله پس از ورود به ورزشگاه به رختکن رفتند و پس از چند ساعت بدون اینکه تمرین کنند ورزشگاه را ترک کردند تا مشخص شود همان سناریوی همیشگی اعتصاب و قهر دوباره تکرار شده تا به این ترتیب بازیکنان و اعضای کادر فنی بتوانند جریمه مصوب شده از سوی هیئت مدیره باشگاه را وتو کنند!

اما پرسشی که برای بسیاری از هواداران و کارشناسان به وجود آمده اینست که این بساط قهر و آشتی تا کی و چه زمانی تداوم خواهد داشت؟ یحیی گل محمدی تا به امروز چهار بار چنین رفتاری را مرتکب شده و بدون توجه به موقعیت پرسپولیس صرفا به دنبال دستیابی به منافع مورد نظر بوده در شرایطی که در فوتبال حرفه‌ای کاملا طبیعی است وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد و نتایج دور از انتظار به دست می آورد، مدیران باشگاه برای کل تیم جریمه ای در نظر می گیرند، تا به این ترتیب به تیم شوک روحی روانی وارد کنند اما انگار پرسپولیسی‌ها و به ویژه شخص گل محمدی انتظار دارد همیشه برای خودش و شاگردانش آیتم و آفر پاداش برقرار باشد!

حالا باید دید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در قبال این رفتار غیر حرفه‌ای و اعتصاب نمایشی بازیکنان تیم فوتبال و کادر فنی باشگاه چه تدبیری اتخاذ خواهند کرد؟ قطعا اگر آنها همانند مقاطع قبل عقب نشینی کنند مشخص می‌شود گل محمدی قدرت غیر قابل کنترلی دارد که حتی اعضای هیئت مدیره نیز قدرت برخورد و مقابله با آن را ندارد!

اما از آنجا که عملکرد هیئت مدیره زیر سوال رفته و آنها به زعم منتقدان در برابر زیاده خواهی‌های کادر فنی و بازیکنان خلع صلاح شدند ممکن است این بار داستان کمی متفاوت تر از قبل باشد به شکلی که اعضای هیئت مدیره با جریمه ای سنگین تر بازیکنان تیم و شخص گل محمدی را مواخذه کنند که این مساله می تواند سرآغاز یک چالش جدید برای تیم مدیریت و کادر فنی و بازیکنان به حساب آید!

به هر شکل به نظر می رسد اتفاقات جدیدی در راه است چون رسانه های نزدیک به وزارت ورزش و جوانان با انتقاد شدید از رفتار غیر حرفه‌ای کادر فنی پرسپولیس و شخص گل محمدی بستر لازم برای اخذ یک تصمیم سختگیرانه درباره یحیی گل محمدی را فراهم کردند و بعید نیست این بار او بیشتر از دفعات قبلی تحت فشار قرار گیرد!

با این اوضاف اگر یحیی گل محمدی از مواضع یکسویه خود عقب نشینی کنند به نظر می رسد رضا درویش و منتقدان یحیی در هیئت مدیره او را غافلگیر کنند که این موضوع برای سرمربی پرسپولیس مطمئنا گران تمام خواهد شد چون در حال حاضر تعداد مخالفان او در جمع پیشکسوتان و هواداران نیز به شکل ناباورانه ای افزایش یافته و اگر پای برکناری به میان بیاید مخالفان این تصمیم قطعا در اقلیت قرار خواهند داشت!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلیمان ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    اقای گل محمدی موقع یارگیری داشت نازمیکردبرای تیمش وهواهدارانش وفقط دم ازتیم میزنه انگارپول براش خیلی مهمه که به هرترفندی دنبال بدست اوردنش بایستی مجال بیشتربهش ندادتادرادامه شاهدبیشترازاین ازجانبش نباشیم سخت باهاش برخوردبشه حتی اگه لازم شدبایدقیدشوزدچون انچه که مهمه تیمه نه مربیش