تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای بعدازظهر امروز (چهارشنبه) از حملات راکتی و موشکی همزمان به شهرک‌های صهیونیست نشین شمال و جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

حمله راکتی و موشکی همزمان به شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی

به گزارش قدس  انلاین، خبرگزاری «سما» در این باره اعلام کرد که آژیرهای خطر در شهرک‌های «کریات شمونه»، «مرگلیوت» و «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که موضع نظامی «رویسات العلم» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «تلال کفر شوبا» مورد اصابت موشک قرار گرفت.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اخباری مبنی بر ورود چند پهپاد به منطقه «زرعیت» در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی مخابره شده است.

این خبرگزاری همچنین اعلام کرد، همزمان آژیرهای خطر در شهر اشغالی «عسقلان» در جنوب سرزمین های اشغالی نیز به صدا درآمده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان عسقلان را راکت باران کرده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در محور جنوب غزه را با سامانه موشکی کوتاه برد «رجوم» هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام در ادامه از انهدام یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غرب غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اصابت چند موشک و راکت به عسقلان، کریات شمونه و مرگلیوت را تایید کرده است.

در همین حال، خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد که یگان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرکلا» در جنوب شرق لبنان را هدف قرار داد.

در حالی چهل روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد که اشغالگران جنایتکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

نظامیان صهیونیست ساعاتی پیش به وزارت بهداشت اطلاع داده بودند که قصد یورش به مجتمع بهداشتی درمانی الشفا را دارند.

این دفتر اعلام کرد که مسوولیت جان هزاران نفر از کادر پزشکی، مجروحان و آوارگان مستقر در در این مجتمع بیمارستانی برعهده اشغالگران، آمریکا و جامعه جهانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.