آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه در دور دوم سفرهای استانی خود با استقبال حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد شد.

رئیس‌جمهور وارد چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه در دور دوم سفرهای استانی خود با استقبال مسؤولان وارد شهرکرد شد.

وزرای آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صمت، نیرو، ورزش و جوانان، علوم تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور و تعدادی دیگر از اعضای هیات دولت رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار مردمی، نشست با سران طوایف، نشست با نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست مطبوعاتی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

همچنین وزرا در شهرستان‌های استان طرح‌های مختلف عمرانی را کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌کنند.

گفتنی است، رئیس‌جمهور پیش از این، ۱۹ خردادماه سال گذشته به همراه اعضای هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

در این سفر یک‌روزه به استان ۲۵۳ مصوبه برای ۳۲ دستگاه اجرایی تصویب شد که از این میزان تا کنون ۱۷۳ مصوبه در دست اجرا، ۴۳ مصوبه در دست پیگیری، ۱۶ مصوبه انجام نشده و ۲ مصوبه بدون وضعیت است.

همچنین در این سفر ۱۲ هزار و ۹۷۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب و ۱۰ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استان در نظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.