سرمربی پیشین استقلال گفت که این تیم با تیمی که فرهاد مجیدی در اختیار دارد، قابل مقایسه نیست.

مرفاوی: نمی‌توان استقلال را با تیم مجیدی مقایسه کرد

به گزارش قدس آنلاین، صمد مرفاوی در خصوص شرایط استقلال و نتایج خوب این تیم گفت: این تیم در بازی‌هایش استراتژی خوبی را به کار می‌گیرد تا بتواند هم امتیاز بگیرد و هم اینکه بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. استقلال قبل از شروع لیگ شرایط سختی داشت ولی خوب امتیاز گرفت و می‌تواند در هفته‌های آینده شرایط بهتری را تجربه کند.

وی با اشاره به عملکرد بلانکو مهاجم خارجی استقلال عنوان کرد: بلانکو به مرور زمان با تیم هماهنگ می‌شود و گلی که در بازی قبلی زد از لحاظ روحی به او کمک خواهد کرد. باید به این بازیکن زمان بدهیم تا بهتر خودش را نشان دهد.

مرفاوی در خصوص اینکه آیا تیم فعلی استقلال را می‌توان با تیمی که فرهاد مجیدی هدایتش را برعهده داشت، مقایسه کرد، اظهار داشت: هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد. در زمان مربیگری مجیدی باشگاه همه چیز را برای او فراهم کرد ولی نکونام بعد از حضور در استقلال با چالش‌های مختلفی مواجه شد که همه مشکلات را به خوبی مدیریت کرد. نمی‌توان این استقلال را با تیم زمان مجیدی قیاس کرد چون آن زمان بحران مالی یا مشکلات دیگر وجود نداشت. استقلال اما امسال از شروع لیگ شرایط سختی داشت.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ امسال شانس اول قهرمانی است، گفت: همه تیم های بالانشین دنبال قهرمانی هستند و از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم  شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است. استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی است و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.