رزمایش تاکتیکی عملیاتی یگان‌های مستقر در پادگان ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش به محوریت جنگ‌های نوین و الکترونیک، حمل مجروح، خودامدادی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی در منطقه رزمایش پادگان ثامن‌الائمه(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

اقتدار عملیاتی، دستاورد بازدارندگی پدافندی/ رزمایش تاکتیکی گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، رزمایش تاکتیکی عملیاتی یگان‌های مستقر در پادگان ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش به محوریت جنگ‌های نوین و الکترونیک، حمل مجروح، خودامدادی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی ظهر امروز در منطقه رزمایش پادگان ثامن‌الائمه(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال‎شرق نزاجا اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، ارتقای سطح آمادگی و توان رزمی یگان‌های مستقر در مشهد مقدس است. در این رزمایش توان رزمی و آمادگی نظامی یگان‌های مستقر از لحاظ ارتباط‌گیری، جنگ‌های نوین و الکترونیک در مقابله با حملات هوایی و روانی، حمل مجروح، خودامدادی و دیگر امدادی و همچنین چگونگی برپایی بیمارستان صحرایی و بیمارستان‌های منطقه‌ای مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال‎شرق نزاجا افزود: در این رزمایش، یگان‌های مستقر در پادگان ثامن‌الائمه(ع) مشتمل بر گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل، گردان ۵۹۶ بهداشت و درمان و بیمارستان ۵۵۰ شمس‎الشموس نزاجا در منطقه شمال شرق حضور داشتند و تلاش داشتیم تا آمادگی و توان رزمی یگان‌های حاضر در رزمایش را در مواقع بحرانی به‌روز نگه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.