کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها حق اشتباه ندارند، چراکه در غیر این صورت بازهم موفقیتی در کار نخواهد بود.

درخشان: در جام ملت‌ها حق اشتباه نداریم؛ استفاده از جوانان در این تورنمنت خودکشی است

به گزارش قدس انلاین حمید درخشان  در خصوص پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ، اظهار داشت: به نظرم ملی‌پوشان بازی خوبی ارائه دادند. هنگ کنگ تیمی نبود که بتواند تیم ملی کشورمان را به چالش بکشانند، در مجموع برای تیم ملی خوب است که اینگونه بازی‌ها را انجام دهند. قطعا در این بازی‌ها می‌تواند هماهنگی‌های لازم را بین بازیکنان شکل بگیرد. قطعا این نوع بازی‌ها تا قبل از شروع جام ملت‌های آسیا می‌تواند برای تک تک بازیکنان مفید باشد.

وی در مورد اینکه چرا میانگین سنی تیم ملی به شدت بالا است؟ خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانیم الان در تیم ملی جوان‌گرایی کنیم. چون تورنمنت مهمی پیش‌روی تیم ملی است و سرمربی هم حق دارد که از بازیکنان جوان در این بازی‌ها استفاده نکند چون ممکن است در این مسابقات مهم نتوانند نتایج مورد نظر را کسب کند. جوانگرایی باید ۲ سال قبل از شروع جام ملت‌ها انجام می‌شد که متاسفانه ما به جوان‌گرایی اهمیت نمی‌دهیم و امیدوارم اگر قلعه‌نویی بعد از جام ملت‌ها در تیم ملی بماند به فکر خانه تکانی باشد.

کارشناس فوتبال درباره اینکه چرا قلعه‌نویی جوان‌ها را به تیم ملی دعوت کرد و دوباره آنها را از لیست خارج کرد، یادآور شد: قلعه‌نویی از بازیکنان باتجربه در مسابقات مهم استفاده می‌کند. از بازیکنان جوان هم فقط باید در بازی‌های تدارکاتی استفاده شود. بهره گرفتن از بازیکنان جوان در مسابقات مهم یک نوع خودکشی است. البته این بازیکنان نمی‌تواند تا آخر در خدمت تیم ملی باشند، قطعا قلعه‌نویی بعد از جام ملت‌ها به فکر جوان‌گرایی باشد که تیم ملی در آینده به مشکل روبه‌رو نشود.

درخشان گفت: جای هیچ بازیکنی در تیم ملی خالی نیست که بگویم باید این بازیکنان دعوت می‌شد. در چند بازی شاهد بودیم بازیکنان در خط دفاع توپ‌های بدی لو دادند که این مشکل باید قبل از جام ملت‌ها برطرف شود، چراکه نفرات ما حق اشتباه در این تورنمنت را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.