فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری ۳ قاچاقچی گوشی‌های سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف ۳۹۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان بویژه قاچاقچیان گوشی های هوشمند سرقتی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه ۳۵۹ دستگاه گوشی سرقتی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان ۱۷ شهریور در حین کنترل خودرو های خروجی از کشور موفق شدند از یک دستگاه خودروی سواری ۲۸۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی که بطرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود  را کشف و ضمن توقیف خودرو، ۲ متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند. 

وی گفت: مرزبانان  در عملیاتی دیگر و با اشرافیت اطلاعاتی از یک دستگاه خودروی ون نیز موفق شدند ۷۴ دستگاه گوشی سرقتی که بسیار ماهرانه جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو، راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند. 

شجاع در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در اقصی نقاط مرزهای استان خاطر نشان کرد: کارشناسان در مجموع ارزش ریالی ۳۹۵ دستگاه گوشی سرقتی که در استان‌های مختلف کشور از شهروندان سرقت شده بود را  ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: خدا را شاکریم که گوشی‌های سرقتی که از اموال و سرمایه‌های هموطنان عزیزمان است قبل از خروج از مرز با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان کشف و به زودی و از طریق پلیس آگاهی به مالباختگان تحویل خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.