معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به پویش«ندای قُدسیان» گفت: بناست روزهای سه‌شنبه هرهفته بعد از نماز عشاء در مساجد و امامزادگان، دعای توسل به نیت آزادی قدس شریف و التیام آلام مردم مظلوم غزه قرائت شود.

مردم دعاگوی مردم مظلوم غزه می‌شوند

حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی مساجد استان تهران از ابتدای اجرای حماسه و عملیات طوفان الاقصی تاکنون اظهارداشت: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای غزه، جلسات بصیرت‌افزایی و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی، مراسم برائت و اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها، تولید و اجرای سرود، حضور پرشور میدانی در تجمّعات ضدّصهیونیستی، قرائت دعای مرزبانان صحیفه سجادیه از برنامه‌ های مساجد تهران برای این ایام بوده است.

وی با اشاره به اینکه پویشی با عنوان ندای قُدسیان به همّت مرکز رسیدگی به امور مساجد و با همکاری و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه تدارک دیده شده است، گفت: بناست روزهای سه‌شنبه هرهفته بعد از نماز عشاء در مساجد و آستان مقدس امامزادگان، دعای توسل به نیت آزادی قدس شریف، پیروزی جبهه مقاومت و التیام آلام مردم مظلوم غزه قرائت شود.

ذاکر گفت: هدف از اجرای این پویش همدلی و همنوایی با رزمندگان است؛ قطعاً دعای مومنین وقتی به صورت جمعی به درگاه با عظمت حضرت باری‌تعالی تشرّف یابد و در کلّ کشور و حتی در کشورهای حوزه مقاومت هم در مساجد قرائت شود و اجرای این پویش همگانی و فراگیر شود، قطعاً آثار معنوی فراوانی خواهد داشت و پیروزی رزمندگان اسلام را به ارمغان می‌آورد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه قرائت دعای توسل از گذشته در روزهای سه‌شنبه مرسوم بوده است خاطرنشان کرد: با اجرا و طراحی این پویش، این سنت حسنه مساجد و امامزادگان را به سمت دعا و توسّل برای حمایت از مردم مظلوم غزه و رفع مشکلات آنان و نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار سوق خواهیم داد. ذاکر در پایان گفت: همچنین این جلسات بستر مناسبی جهت جمع آوری کمک‌های مردمی برای اهداء به مردم غزّه است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.