سرمربی تیم ملی فرانسه در واکنش به انتقاد سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن از فوق‌ستاره تیمش، گفت: امباپه عالی است.

«دشان» پشت کاپیتانش درآمد: «امباپه عالی است»

به گزارش قدس انلاین تیم ملی فرانسه دیشب در ادامه رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا، ۱۴ بر صفر جبل الطارق را شکست داد تا بزرگترین پیروزی این تیم در این مسابقات ثبت شود.امباپه در این بازی هت تریک کرد و سیصدمین گل دوران بازی‌اش را به ثمر رساند.

پس از این مسابقه، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به صورت غیرمستقیم به انتقادات هفته گذشته لوئیز انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از امباپه را داد.

امباپه در فصل جدید لیگ فرانسه در ۱۵دیدار در تمامی رقابت‌ها ۱۵ گل به ثمررسانده و شروع فوق‌العاده‌ای داشته است اما با این حال انریکه هفته گذشته با وجود هت‌تریک این فوق‌ستاره برابر ریمز که سبب بازگشت پی‌اس‌جی به صدر شد، در اظهارونظری عجیب به انتقاد از امباپه پرداخت و گفت: از کیلیان زیاد راضی نیستم، همه چیز گل زدن نیست و او باید به تیم با توجه به توانایی‌هایی که دارد، کمک بیشتری کند.

یک هفته پس از این اظهارنظر، دشان پس از بازی با جبل الطارق، برخلاف انریکه به تمجید از فوق‌ستاره تیمش پرداخت.

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: او در نقش کاپیتانی عالی است و بازیکن فوق العاده‌ای است و همه چیز را می تواند به ارمغان بیاورد. او نه تنها در داخل زمین، بلکه بیرون از زمین هم می‌تواند به تیم آرامش بدهد.

تیم ملی فرانسه روز سه‌شنبه در ادامه رقابت‌های مقدماتی یورو۲۰۲۴ میزبان یونان است و کاپیتان ۲۴ ساله فرانسه به دنبال افزایش گل‌هایش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.