فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: پرستاران و کادر درمان نه تنها در دوران کرونا بلکه در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال و موثری در خط مقدم داشته است.

کادر درمان در همه صحنه‌ها و در خط مقدم حضور موثری داشته است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در آیین گرامیداشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران و کادر درمان این منطقه اظهار کرد: روز ولادت حضرت زینب (س) را روز پرستار نامیدند که این امر بار مسئولیت شما عزیزان را بالاتر می برد.

وی افزود: وجود پرستاران صبور و با دانش موجب سربلندی و سرافرازی جامعه است.

امیر سرتیپ دوم معصومی با تاکید بر نقش مهم پرستاران در حرکت و ارتقای موقعیت منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: نیروی انسانی هر سازمانی برای ایجاد بهره وری، تلاش و فعالیت بیشتر، نیازمند داشتن سلامت جسم، روان و روحیه با نشاط است که بخش مهمی از آن بر عهده پرستاران و کادر درمانی منطقه است.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش همکاران ما در درمانگاه منطقه، ایجاد سلامتی، راحتی و آرامش در میان کارکنان و خانواده های آنها در راستای ارتقای جایگاه منطقه است.

معصومی با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های بی وقفه پرستاران و کادر درمان منطقه، با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.