مدیرکل اطلاع رسانی شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: تمام پروازها به مقصد نجف از ساعت ۶ صبح امروز(دوشنبه) به وقت ایران به مدت ۳ روز لغو شد.

لغو تمام پروازهای فرودگاه امام(ره) به نجف

به گزارش قدس آنلاین، جواد صالحی مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه  امام خمینی(ره) اظهار کرد: مطابق نوتام A۰۷۴۱/۲۳ فرودگاه نجف به مدت سه روز به دلیل تعمیرات بسته است.

وی گفت: به همین دلیل تمام پروازها به نجف از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه 29 آبان ماه به وقت ایران تا اطلاع ثانوی کنسل شده است.

مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه  امام خمینی(ره) افزود: در این مدت مسافران پروازهای نجف قبل از مراجعه به فرودگاه و برای اطلاع از شرایط پروازها با دفاتر ایرلاین‌هایی که بلیت تهیه کرده‌اند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱ اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) تماس بگیرند.

صالحی ادامه داد: به دلیل اینکه بلیت‌ها از قبل توسط ایرلاین‌ها به فروش رفته است این آمادگی توسط فرودگاه امام خمینی(ره) وجود دارد تا در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای تغییر مسیر به بغداد و جابجایی مسافران در این مسیر مجوز پرواز صادر کند.

وی با اشاره به این موضوع که پروازها به بغداد برقرار است، خاطرنشان کرد: فرودگاه امام(ره) هم اکنون در حال پیگیری وضعیت مسافرین عراقی مراجعه کننده به فرودگاه برای انتقال به بغداد از طریق هواپیمایی العراقیه است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.