۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 937466

​​​​​​​یک از مخاطبان این ستون، این عکسی را که پایین‌تر می‌بینید برایمان فرستاده و نوشته: «آقای ظرافتی این عکس را ببینید، بعد نعش‌کش‌های ایرانی را هم ببینید!

نعش‌کش‌ها را تحقیر نکنید!

میم.ظرافتی/ خودروسازهای خارجی کارشان از فکر کردن به کیفیت و این جور چیزها گذشته و دارند خودروهای نعش‌کش را این‌ گونه تولید می‌کنند... به همین شیکی و قشنگی و باکیفیتی. آن‌ها حتی برای مرده‌هایشان هم اهمیت قائل می‌شوند. پس مسئولان و خودروسازهای ما کی می‌خواهند یاد بگیرند... با تشکر، فرامرزی از تهران».

آقای فرامرزی عزیز، از تهران! پدرجان اینکه فامیل شما «فرامرزی» است دلیل نمی‌شود برایمان عکس نعش‌کش‌های فرا و ورای مرزها را بفرستی و خودروسازی و نعش‌کش‌های وطنی را تحقیر کنی. پدرجان این‌ها کار یک شرکت ایتالیایی است و ماشین‌هایش هم تولید خودشان نیست. این شرکت خودروهای معروف تولید کشورهای دیگر را برمی‌دارد، تزئین و تغییر شکل می‌دهد، اینجا و آنجایش را عوض می‌کند و به اسم نعش‌کش می‌فروشد. خودروسازهای ما هم همین کار را می‌کنند. سال‌های سال است دارند، اینجا و آنجای خودروهای مختلف اروپایی و چینی را عوض و جابه‌جا کرده... (همکارانم اشاره می‌کنند بحث را عوض کن لطفاً) ... بله... خودروسازهایمان دارند خودرو تولید می‌کنند. بعدش هم علم اقتصاد، مکانیک و ایضاً عقل سالم می‌گوید اصلا و اصولاً معنی ندارد که آدم روی خودرویی که باید چهار تا چرخ داشته باشد و ما را ببرد این طرف و آن طرف، این همه تزئینات، زَلَم زیمبو و نمی‌دانم آپشن و ماپشن بگذارد. یعنی ببین پدرجان توی ماجرای خودروسازی اصلاً این جور چیزها ملاک نیست. اگر منظور شما این است که خارجی‌ها بلدند نعش‌کش تولید کنند، باید عرض کنم خوروسازی ما هم سال‌های سال است دارد در مدل‌های مختلف همین کار را می‌کند... (همکارانم بازهم اشاره می‌کنند اگر شما همین جوری توضیح و استدلال تکراری ارائه کنی، تا فردا صبح از همین مختصر حیثیت صنعت خودروسازیمان چیزی باقی نمی‌ماند...!)      
منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.