شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان) با هشت‌هزار و ۳۱۷ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۱۷ هزار و ۹۱۵ واحدی قرار گرفت.

هفته خنثی بورس ادامه دارد/ ریزش ۸ هزار واحدی در سومین روز متوالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۸ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال معامله شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۱۲۷ واحد و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۶۹۱ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۴۹۸ واحد، ایران‌ خودرو (خودرو) با ۳۸۲، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۳۸۰ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۳۱۱ واحد و ذوب آهن اصفهان (ذوب) با ۲۵۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای گروه توسعه مالی مهرآیندگان (ومهان) با ۱۶۴ واحد، سرمایه‌ گذاری آتیه‌ دماوند (واتی) با ۱۹۳ واحد و سرمایه‌گذاریی توکافولاد (هلدینگ (وتوکا) با ۸۷ واحد داشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سایپا (خساپا)، سرمایه‌ گذاری ساختمان‌ایران‌ (وساخت)، گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو (خگستر)، تامین سرمایه کاردان (تکاردان) و سرمایه‌گذاری شاهد (ثشاهد) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۱۳۲ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۹۵۱ واحد رسید. در این بازار بیش از ۹ میلیارد و ۴۶۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

صبا فولاد خلیج فارس (فصبا)، توسعه معادن کرومیت کاوندگان (کرومیت)، پویا زرکان آق دره (فزر)، فولاد شاهرود (فرود) و نیان الکترونیک (نیان) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.