رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش باران در تمام راه‌های ارتباطی استان گفت: تردد در محور خوزستان به شهرکرد در مسیر کارون چهار کندی است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

تردد در برخی جاده های چهارمحال و بختیاری به کندی انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ سید غلامعلی نوربخشافزود: به دلیل بارندگی و ریزش کوه تردد در این محور به صورت مقطعی مسدود می‌شود که با حضور نیروهای امدادی و راهداری و پلیس راه جاده بازگشایی می‌شود.

وی به باز بودن راه‌های ارتباطی استان و انجام تردد به کندی اشاره و اظهار کرد: هم اکنون در محور کارون چهار و سایر محورهای استان اکیپ های راهداری، پلیس راه و هلال احمر در تمام محورهای مستقر هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کند و فاصله طولی را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

نوربخش اظهار کرد: همراه داشتن زنجیرچرخ، البسه گرم، بازدید فنی خودرو در روزهای که بارندگی است، ضرروری است و رانندگان باید خودروهای خود را به زنجیرچرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

نوربخش گفت: رانندگانی که قصد عزیمت به مناطق برف‌گیر استان به‌ ویژه شهرستان کوهرنگ را دارند، نکات ایمنی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت نیاز به سفر از همراه داشتن وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی اطمینان حاصل کنند و پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، با سامانه ۱۴۱ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یا پلیس راه تماس برقرار کنند و آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

به گفته وی، رانندگان باید به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها فاصله طولی را برای جلوگیری از تصادف رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در مسیر جلوگیری کنند.

براساس اعلام هواشناسی، بارش‌های پیش‌بینی شده برای روز دوشنبه در استان تشدید شده و همین موضوع سبب شد تا هشدار سطح قرمز صادر شد.

رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید عمده مخاطرات قابل پیش‌بینی برای روز دوشنبه است که شدت آن برای ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بیشتر از نقاط دیگر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.