معاون فرماندار شهرستان صالح آباد در خراسان رضوی گفت: در پی آلودگی هوا و افزایش ذرات گرد و خاک در آسمان این شهرستان تعدادی از شهروندان به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

آلودگی هوا صالح آبادی ها را راهی مراکز درمانی کرد

به گزارش قدس خراسان، مجتبی یوسفی عنوان کرد: وزش توفان شدید که هم اکنون نیز در شهرستان ادامه دارد که موجب قطع برق در سراسر بخش جنت آباد و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شد.

وی با بیان این که از مجموع ۹۰ روستای شهرستان، برق بیشتر این آبادی ها قطع شده بود گفت: برق شهر جنت آباد و ده ها روستا طی ساعات گذشته وصل شده است و هم اکنون فقط برق ۱۰ روستا قطع است و تلاش برای اتصال برق آنها ادامه دارد.

معاون فرماندار صالح آباد گفت: به واسطه قطع برق فعالیت ۲ مجتمع آب رسانی روستاهای "نعتو" و "استای" در بخش های جنت آباد و مرکزی مختل شده و هم اکنون آب دست کم ۱۵ روستا در شهرستان قطع است.

یوسفی افزود: در پی وزش باد تعدادی از اماکن خصوصی و عمومی هم دچار آسیب جزیی شده است و شماری از خودروها نیز به واسطه سقوط اجسام و شکستگی شیشه دچار آسیب شده اند.

وی ادامه داد: در پی آلودگی هوا و افزایش ذرات گرد و خاک در آسمان این شهرستان نیز تعدادی از شهروندان به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.