۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 937840

​​​​​​​۷۸۹۶...۰۹۱۳ خواستم بگم دنیا داره اینترنت ۵G رو پشت سر میذاره اون‌وقت ما هنوز گیر راه افتادن یا نیفتادن اینترنت ملی و اختلالات هر روزه اینترنتمون هستیم. دیروز هم وزیر درباره دلایل اختلال در اینترنت توضیح داد. آخه این چه وضعیه؟

یک گروه مجهولِ معلوم الحال!
حالا دانشمندا میگن اینترنت ۵G خیلی هم چیز خوبی نیست و برای سلامتی انسان ضرر داره... برای همین شما اگه دقت کنی و گوشیت پشتیبانی بکنه، مدتیه وصل میشی به اینترنت، اون بالای گوشی می‌نویسه ۴.۵۶ G  یعنی ما به فکر سلامتی مردم هستیم و اینترنتمونو رو یکی دو قدم مونده به ۵G  نگه داشتیم! ولی در مورد اختلال که گفتی موافقم. خداییش دیگه «اختلال در اینترنت» برای ما به چیزی مثل: «در شرایط حساس کنونی به سر می‌بریم» تبدیل شده.

۵۲۱۲...۰۹۱۷ رئیس کل بانک مرکزی گفته: «تیمی در خارج کشور با عملیات روانی در حال تلاش برای متلاطم کردن بازارند؛ هیچ مشکلی در بازار ارز نداریم... بانک مرکزی مسئول تورم و ارز نیست... یکی از معضلات بانک مرکزی کشورمان این است که نظارت دقیقی روی بانک‌ها نداریم». نظر شما درباره صحبتای ایشون چیه؟
خب ببین پدرجان... خیلی واضحه. ما خودمون که هیچ مشکلی توی بازار ارز نداریم بحمدالله ، ولی یه تیمی توی خارج که با این مشکل نداشتن ما مشکل دارن، دائماً دارن بازار ارز مارو متلاطم میکنن. برای ما و بازار ارزمون هم که تلاطم‌های یک گروه مجهول ولی معلوم‌الحال، مشکل و مشکلات به حساب نمیاد، شکلات محسوب میشه، فلذا مشکلی در بازار ارز جز نوسان قیمت نداریم. بانک مرکزی هم اصلاً مسئول این تلاطم‌ها و ارز نیست. مسئول نظارت بر بانک‌هاست که البته طبق گفته رئیس کل، مشکلش این است که در همین یک فقره نظارت، کمی مشکل دارد... با این توضیحات ما ان‌شاءالله متوجه شدی کی مشکل دارد ، کی ندارد... .

۷۲۳۱...۰۹۱۵ آقای ظرافتی منظور مشاور رئیس جمهور آمریکا چیه که گفته: «اعراب از نفت به عنوان سلاح استفاده نکنند؟»  یعنی کشورای عربی کجارو قراره آتیش بزنن با نفت؟
البته ما مثل شما کارشناس مسائل بین‌المللی نیستیم ولی خب معلومه منظور ایشون اینه که توی ماجرای حمله رژیم اشغالگر به غزه، کشورهای عربی یه وقت شیر صادرات نفت به اروپا و آمریکا رو نبندن، تولیدشونو کم نکنن و اینجور کارها... حالا شما و مشاور رئیس‌جمهورآمریکا خیلی نگران نباشین. بعضی از این کشورا که گفتی حتی نمی‌تونن از تجهیزات نظامی ریز و درشت و سلاحشون، به عنوان سلاح علیه اسرائیل و غرب استفاده کنن چی برسه به نفت!
منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.