در ادامه هفته دوم مرحله گروهی انتخابی جام‌جهانی در منطقه آسیا، عمان به قرقیزستان باخت، قطر از سد هند گذشت و استرالیا هم برابر فلسطین به سختی پیروز شد.

شکست تیم برانکو، پیروزی قطر با کی‌روش و بُرد خفیف استرالیا

به گزارش قدس آنلاین هفته دوم رقابت‎‌های مرحله گروهی انتخابی جام‌جهانی۲۰۲۶ در منطقه آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد.

در گروه D، در یک نتیجه عجیب، عمان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ بر عهده دارد، یک بر صفر مغلوب قرقیزستان شد. در دیگر بازی این گروه هم مالزی یک بر صفر برابر چین‌تایپه به پیروزی رسیده بود.

در این گروه مالزی با دو برد از دو بازی و کسب ۶ امتیاز صدرنشین است، عمان و قرقیزستان با ۳ امتیاز و چین تایپه بدون امتیاز در رده‌های دوم، سوم و چهارم قرار دارند.

در بازی‎‌های گروه A، قطر ۳ بر صفر هند را شکست داد و در دیگر بازی این گروه، از ساعت ۲۰:۳۰، افغانستان و کویت به مصاف هم می‌روند. در این گروه قطر با ۶ امتیاز صدرنشین است و هند با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و کویت و افغانستان هم با یک بازی کمتر بدون امتیاز هستند.

در بازی‌های گروه I هم استرالیا یک بر صفر فلسطین را شکست داد. در اولین دیدار این گروه هم بنگلادش و لبنان به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

در جدول این گروه در پایان هفته دوم، استرالیا با ۶ امتیاز، لبنان با ۲ امتیاز، فلسطین و بنگلادش هم با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.