در جدال تراکتور و فولاد هفت بازیکن کنونی دو تیم سابقه پوشیدن هر دو پیراهن را داشته‌اند.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

به گزارش قدس انلاین، تراکتور و فولاد در تقابلی از هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ روز شنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم می‌روند.

روند تراکتور در ۱۰ هفته ابتدایی فصل جدید لیگ‌برتر سینوسی بوده؛ تی‌تی‌ها نیمی از این تعداد بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در نیمی دیگر بازنده بوده‌اند و در حال‌حاضر با ۱۵ امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند.

شرایط فولاد نیز تفاوت چندانی با قرمزپوشان ندارد. فولاد مردان البته با یک بازی کمتر نسبت به تراکتور و کسب ۹ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن رتبه‌ی دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

این دیدار یادآور مصاف نفس‌گیر سال گذشته دو تیم در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌برتر است. تقابلی که در دقایق پایانی با گل هادی محمدی یک بر صفر به سود تیم تبریزی به اتمام رسید.

اما جالب است بدانید در لیست تراکتور و فولاد هفت بازیکن حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند و شنبه برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

محمد عباس‌زاده

بدون شک می‌توان محمد عباس‌زاده را یکی از ویژه‌ترین چهره‌های مصاف تراکتور و فولاد دانست. او در ابتدای فصل گذشته اتفاقات خوبی را تجربه کرد اما در نهایت لیگ‌بیست‌ودوم را با ناکامی به پایان برد و در یک قدمی تاریخ‌سازی مجبور به ترک‌ تراکتور شد.

عباس‌زاده، هیچ‌وقت بازیکن موردعلاقه خمس نبود تا درنهایت او را با ۱۰ گل زده در پایان لیگ بیست‌ودوم مقابل درب خروجی تراکتور ببینیم.

او با ۳۰ گل در سه فصل، دوران حضورش در تراکتور را به پایان برد و با یک گل کمتر از محمد ابراهیمی دومین گلزنی قهار تی‌تی‌ها در لیگ‌برتر لقب گرفت.

حالا باید دید بازیکن مغضوب مرد اسپانیایی نیمکت تراکتور که اکنون با ایگناسیو، همتای هموطن خمس در فولاد در بحث و جدل است در صورت حضور در ترکیب تیمش این هفته چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

سعید واسعی

سعید واسعی هافبک مشهدی تراکتور پس از بازی مقابل تیم‌ هوادار در فصل گذشته، توسط قربان بردیف در اختیار باشگاه قرار گرفت.

واسعی که به عنوان یک ستاره نقل‌وانتقالاتی به تراکتور پیوسته بود در دوران حضور خود در جمع پرشورها نتوانست انتظارات را برآورده کند و حواشی متعددی داشت. وی با سرمربیان تیم به مشکل برخورد که مورد آخری با قربان بردیف برایش گران تمام شد و قصه بلند و بالای واسعی و تراکتور برای همیشه به اتمام رسید.

البته واسعی جدیداً در اظهارنظری اعلام کرده دلیل جدایی او از تراکتور انظباطی نبوده است.

او این هفته در پیراهن فولاد، انگیزه‌ی بسیاری برای مقابله با تیم سابقش خواهد داشت.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

علی شجاعی

وینگ‌بک این فصل تیم فولاد که دیدار با آلومینیوم را به دلیل مصدومیت از دست داد، در تعطیلات فیفادی فرصت خوبی را برای گذراندن دوران نقاهتش پیدا کرده بود و احتمالا آماده‌ی تقابل با تراکتور باشد.

علی شجاعی، در تابستان گذشته با امضای قراردادی به تیم تراکتور پیوست اما در ادامه از سوی این باشگاه کنار گذاشته شد و زمانی که به فولاد پیوست، خمس اعلام کرد که او با قرارداد قرضی به این تیم رفته است.

شجاعی این فصل در تیم ایگناسیو پست جدیدی را تجربه کرده و باتوجه به مشخصات هجومی به عنوان وینگ‌بک ثابت این تیم به میدان رفته است. او حالا در رقابتی قرار خواهد داشت که دو سرمربی اسپانیایی حضور دارند و نکته جالب اینکه او سابقه کار با هر دو سرمربی را دارد.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

ساسان انصاری

مهاجم ۳۲ ساله فولادی‌ها که سومین مقطع حضورش در اهواز را تجربه می‌کند این هفته برای رویارویی با تیم سابقش به تبریز سفر می‌کند.

انصاری در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل دوم لیگ برتر ۱۳۹۸–۱۳۹۷، با قراردادی ۲ ساله به جمع قرمزپوشان پیوست. انصاری یک فصل بعد با تراکتور، قهرمان جام‌حذفی شد تا تنها افتخارش با پیراهن قرمزپوشان تبریزی تا تجربه کند.

او همچنین در مجموع تمامی رقابت‌ها ۳۳ بار برای تراکتور به میدان رفت، ۵ بار گل زد و ۳ بار پاس‌گل داد.

این مهاجم شیرازی مهرماه ۱۳۹۹ از جمع تی‌تی‌ها جدا شد و به فولاد پیوست تا برای سومین بار پیراهن تیم خوزستانی را برتن کند.

او در فصل جدید ۲ بار موفق به گلزنی شده و با انگیزه‌ای مضاعف برابر تیم سابق خود پا به میدان خواهد گذاشت.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

احسان مرادیان

مرادیان در پنجره زمستانی لیگ بیست‌ودوم به تراکتور پیوست تا یکی از خریدهای ابتدایی دوران مدیرعاملی هوشنگ نصیرزاده برای تی‌تی‌ها باشد. سنگربان پیشین صنعت‌نفت در دو بازی‌ که به کار گرفته شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در این مدت چهار بار دروازه‌اش را باز شده دید.

او که در مقطعی با فولاد یک قهرمانی جام‌حذفی و یک سوپرجام را کسب کرده این هفته باید در شرایطی مقابل تیمش سابقش قرار بگیرد که نقش گلر دوم تراکتور ایفا می‌کند.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

مهدی شیری

مهاجم سابق پرسپولیس که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان فصل جاری از فولاد به تراکتور پیوست به یکی از مهره‌های ثابت ترکیب این تیم تبدیل شده است.

او پس از طی کردن حدوداً سه فصل پر فرازونشیب در پرسپولیس در ابتدای لیگ بیست‌ودوم به جمع فولادی‌ها ملحق شد و پس از یک فصل کامل اهواز را به مقصد تبریز ترک کرد.

شیری در فصل جدید چشم خمس را گرفت و به پای ثابت ترکیب تی‌تی‌ها تبدیل شد؛ مدافع راست تراکتور در بازی گذشته این تیم در بین عناصر تهاجمی به کار گرفته شد و حالا باید دید عملکرد او در مصاف با تیم پیشین خود چگونه خواهد بود.

تراکتور-فولاد/ مردان آشنا در پیراهن رقیب

عارف آقاسی

مدافع این فصل تراکتور، محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان به حساب می‌آید. آقاسی که فصل گذشته با عملکردی قابل‌قبول فولاد را ترک کرد، در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار گرفته بود که لحظه آخر توسط تراکتور هایجک شد.

او ۸۶ بار در تمام رقابت‌ها برای فولاد به میدان رفته و حالا باید در نهمین بازی خود با پیراهن تراکتور برابر تیمی که فوتبالش را از آن آغاز کرده، قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.