با آغاز پخش فصل دوم «نیسان آبی» انتظار علاقه مندان به این سریال کمدی ختم به خیر شد، سریالی که با تغییر کارگردان از امروز (اول آذرماه) روی پلتفرم فیلیمو آمد.

به گزارش قدس آنلاین، فصل اول این سریال به کارگردانی منوچهرهادی ساخته شد ولی به دلیل عدم توافق بر سر دستمزد کارگردان، ساخت فصل دومش به کارگردان دیگری سپرده شد. مسعود اطیابی که اولین ساخته او برای شبکه نمایش خانگی به نام «جادوگر» پارسال پخش شد و با اقبال چندانی مواجه نشد، فرمان نیسان آبی را برای ادامه مسیر به دست گرفت. اگرچه اطیابی در اولین تجربه همکاری اش با نمایش خانگی توفیق نداشت اما فیلم های کمدی او از پرفروش های گیشه سینمای ایران است. او این روزها، فیلم کمدی «هتل» را  روی پرده دارد که تاکنون وضعیت خوبی در فروش داشته است.

سریال «نیسان آبی» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور، فصل اول خود را به کارگردانی منوچهر هادی، اوایل پاییز تا اواخر زمستان ۱۴۰۰ پخش کرد. فیلمنامه فصل اول را سعید دولتخانی و سعید هوشیار نوشته بودند که در فصل دوم، سعید هوشیار نویسندگی کار را بر عهده گرفت.

فصل اول در 20 قسمت ساخته شده بود و به دلیل استقبال مخاطبان پس از پایان فصل اول، زمان زمزمه های ساخت فصل دوم جدی شد اما بعد از به توافق نرسیدن سرمایه گذار با منوچهر هادی بر سر دستمزد، کار به مسعود اطیابی واگذار شد. فیلمبرداری فصل دوم سریال از تابستان امسال کلید خورد و پخش آن به آخرین ماه از فصل پاییز رسید.

نگاهی به کمدی تازه نمایش خانگی/ «نیسان آبی» در مسیری جدید

این سریال که ادامه ماجراهای دو رفیق قدیمی به نام های جمشید (حسین یاری) و رضا (مهران غفوریان) را پیگیری می کند علاوه بر بازیگران اصلی فصل اول همچون یکتا ناصر، بهناز جعفری، علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه و ... با اضافه شدن چند بازیگر جدید، شخصیت های دیگری را هم وارد قصه کرده است.

اشرف طلوعی ( با بازی مه لقا باقری) از چهره های جدید در فصل دوم است که با ممد چاخان (ایمان صفا) ازدواج می کند. آرش ظلی پور که پیش از این او را به عنوان مجری صدا و سیما می شناختیم و برادر احسان ظلی پور (تهیه کننده) اثر است نیز در نقش داماد جمشید به جمع شخصیت های سریال اضافه شده است.

این سریال در فصل اول بر محور ماجراهایی همچون خیانت جمشید می چرخید و در فصل دوم بنا دارد که مسیر قصه را عوض کند. اطیابی با یک پایان بندی متفاوت در قسمت اول فصل دوم نشان داد به دنبال پیگیری قصه های فصل اول نیست و احتمالا مخاطب در قسمت های بعدی با ماجراهای متفاوت و نویی روبرو خواهد شد تا «نیسان آبی» را در مسیری جدید قرار دهد.

این سریال چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از فیلمو پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.