از ۶۰۰ کلاس دوره ابتدایی در شهرستان کاشمر، ۴۰ کلاس در ۱۴ روستای این شهرستان به صورت مختلط است.

مختلط بودن ۴۰ کلاس درس در ۱۴ روستای شهرستان کاشمر

به گزارش قدس خراسان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: به علت وجود همین کلاس‌های مختلط، نیاز است تا در روستاها مدرسه و مراکز آموزشی ساخته شود که امیدواریم خیّرین در این زمینه با ما همکاری کنند.

سعید تاج محمدی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از مدارس این شهرستان فرسوده است، افزود: به رغم کمبود فضای آموزشی، هیچ طرحی در مهر امسال افتتاح نشده است.

وی ادامه داد: تعدادی از مدارس برای ساخت به اداره کل نوسازی و تعدادی هم به خیران مدرسه ساز واگذار شده است که در مهر سال آینده با بهره برداری از پنج طرح بزرگ، بخش مهمی از کمبود فضای آموزشی رفع خواهد شد.

تاج محمدی همچنین با اشاره به افزوده شدن هزار دانش آموز به تعداد دانش آموزان شهرستان در مهر امسال، بیان کرد: این تعداد شامل ۶۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و ۴۰۰ دانش آموز در مقطع متوسطه هستند که با توجه به افزایش کیفیت تحصیلی در مدارس کاشمر، از شهرهای دیگر به دانش آموزان ما اضافه شده اند.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: در کنکور امسال، بیشترین دانش آموزان رتبه‌های برتر از مدارس دولتی در رشته‌های پزشکی، دانشگاه فرهنگیان و فنی- مهندسی در دانشگاه‌های معتبر کشور، قبول شده بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.