تمرین امروز تراکتور تبریز تحت تاثیر اعتراض هواداران به عملکرد بازیکنان این تیم برگزار شد.

اعتراض هواداران به عملکرد چند بازیکن/ مقصر نتایج «بد» مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور تبریز تحت تأثیر شعار هوادارانی که ناظر تمرین بودند برگزار شد. سرخپوشان تبریزی که نتایج پرفراز و نشیبی را در لیگ بیست و سوم کسب کرده‌اند امروز زیر تندترین شعارهای طرفداران این تیم قرار گرفتند.

طرفداران حاضر در محل تمرین، ضمن حمایت از پاکو خمز سرمربی اسپانیایی خود شعار «بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم» سر دادند. «حیا کن رهاکن» شعار دیگری بود که نثار بازیکنان و همچنین هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه شد.

جالب اینجاست یکی از دلال‌های معرف تبریز نیز مقصر شکست‌های اخیر این تیم معرفی شد که در حضور چند بازیکن مطرح پا به سن گذاشته لیگ برتری در تراکتور تبریز تأثیرگذار بوده است.

بعضی از تماشاگران تمرین امروز تراکتور هم معتقد بودند باید بازیکنان را حمایت کرد اما تأثیری در نقد عده دیگر نداشت.

پاکو خمز سرمربی تراکتور تبریز که مورد تشویق حاضران در ورزشگاه محل تمرین قرار گرفت سمت هواداران رفت و نسبت به شعارها اعتراض کرد. او خواستار تشویق بازیکنان شد تا تیمش برای بازی‌های پیش رو انرژی بگیرد.

همچنین میلاد کر بازیکن جوان تراکتور تبریز بر خلاف شایعات در تمرین حضور داشت و اخراج نشده بود. ضمن اینکه محمد نادری به طور انفرادی تمرین کرد و در جمع هم تیمی‌هایش حضور نداشت.

تیم فوتبال تراکتور تبریز شنبه هفته آینده میهمان فولاد خوزستان در اهواز است. سرخپوشان تبریزی تا پایان هفته دهم با ۱۵ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.