مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: محورهای ارتباطی به ویژه محورهای کوهستانی استان گلستان لغزندگی شدید دارند و تردد در آنها بدون زنجیر چرخ میسر نیست.

بارش نخستین برف پاییزی در گلستان/ تردد در جاده‌ها بدون زنجیر چرخ میسر نیست‌

به گزارش قدس آنلاین، عادل مصدقی ‌در بازدید از آخرین وضعیت جاده‌های استان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته در استان گلستان اظهار داشت: برای نخستین بار در فصل پاییز امسال، شاهد ریزش برف در ارتفاعات و سفیدپوش شدن جاده‌های کوهستانی استان هستیم.

وی تصریح کرد: برف پاییزی هم اینک در محورهای کوهستانی درازنو، چهارباغ،شاهکوه و خوش ییلاق، گلیداغ و افراتخته در حال بارش است و گشت ها و اکیپ های راهداری با حدود ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات سبک، نیمه سنگین و سنگین و بیش از ۳۰۰ راهدار و عوامل راهداری، علاوه بر حضوری فعال و مستمر در طول راه‌های حساس و کوهستانی؛ در حال نمک‌پاشی و یخ‌زدایی راه‌ها هستند.

مصدقی با اشاره به تداوم بارندگی های پراکنده در استان گلستان تا چند روز آینده تاکید کرد: بر اثر بارش ها، محورهای ارتباطی بویژه محورهای کوهستانی لغزندگی شدید دارند و تردد در آنها بدون زنجیرچرخ میسر نیست رانندگان در عبور از این محورها احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان  با تاکید بر پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری از رانندگانی درخواست کرد که در صورت لزوم سفر و تردد، در تماس با تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت و شرایط جوی راه‌ها مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.