سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار ازبکستان و ایران و در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت را از تیم ملی شاهد بودیم اما خوشبختانه اتفاق بدتری رخ نداد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بیرانوند: خوشبختانه اتفاق بدتری نیفتاد/ رونالدو تا گل نزند بی‌خیالِ من نمی‌شود!

به گزارش قدس آنلاین علیرضا بیرانوند درباره روند بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان گفت: تاکنون ۲ بازی را پشت سرگذاشته و با ۴ امتیاز در صدر جدول هستیم. سخت‌ترین بازی ما برابر ازبکستان بود که در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت را از تیم ملی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم ازبک‌ها از ابتدا پرس سنگینی را روی تیم ما ایجاد کردند و بعد از گلی که دریافت کردیم از نظر روحی و روانی تا حدودی افت کردیم و آنها با حمایت هواداران خود فشار را روی تیم ما اضافه کردند.

سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات این بازی و انتقادهایی که مطرح شد، اضافه کرد: به نظر من نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و خدا را شکر اتفاق بدتری رخ نداد. اما در مورد تیم ملی باید بگویم بهترین نسل فوتبالی ایران را داریم و کسی نباید این تیم را تخریب کند. فوتبال همین است یک روز برد و روز دیگر باخت را تجربه می‌کنید. تیم ملی آلمان با آن همه ستاره ۲ بازی اخیر خود را واگذار کرده است!

بیرانوند با اشاره به تغییر سبک بازی ایران گفت: می‌توانستیم به راحتی آب خوردن از ۲ گل زده خودمان دفاع کنیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. اما فراموش نکنید تیم ملی هماهنگ‌تر شده و با ضرب‌آهنگ بهتری بازی می‌کند. در این بازی بازیکنان مصدومی داشتیم که امیدوارم زودتر به جمع ما بازگشته و برای تیم به میدان بروند.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد شرایط پرسپولیس نیز اضافه کرد: وقتی در تیم ملی هستم تمام ذهن و تمرکزم روی تیم ملی است و به مسائل بیرونی توجهی ندارم. الان هم که کارمان در تیم ملی تمام شده با تمام قوا در خدمت پرسپولیس هستم و می‌دانم رقابت‌های سختی پیش رو داریم. مهم‌ترین بازی ما مقابل النصر است که باید راهی عربستان شویم و در آن شرایط سخت برابر ستاره‌های این تیم به میدان برویم که امیدوارم با نتیجه قابل قبولی همراه باشد.

وی درباره جدال دوباره با کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال و تیم النصر گفت: این برای من جای خوشحالی دارد که در این مدت سه‌بار برابر رونالدو که یکی از بهترین‌های جهان است بازی کنم. من در جام‌جهانی یک پنالتی از او گرفته‌ام و تا به من گل نزند، بی‌خیال نخواهد شد. به هر حال او در بهترین فرم خود در ترکیب تیم ملی پرتغال و النصر است و من هم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.