معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با استفاده از اشراف اطلاعاتی بسیار دقیق، کار مقابله‌ با ورود مواد مخدر را پیگیری می‌کنیم و سپاه تمام قد مقابل قاچاق مواد مخدر در دریا ایستاده است.

سپاه: اجازه ورود مواد مخدر از طریق دریا را نمی‌دهیم

سردار امرالله نوذری، با قدردانی از ستاد مبارزه با مواد مخدر برای برپایی نمایشگاه یاری‌گران زندگی، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی، گام نخست برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد است، پدیده‌ای که هدف‌گذاری آن روی جوانان و نسل جوان است.

وی ادامه داد: نمایشگاه یاری‌گران زندگی می‌تواند به جامعه ما برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد جوانان موفق باشد.

معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به نقش سپاه در مبارزه با مواد مخدر در مرزهای دریایی اشاره و خاطرنشان کرد: ما در نیروی دریایی سپاه مأموریت مقابله با پدیده قاچاق مواد مخدر را دنبال می‌کنیم و چندسالی است که این اتفاقات در حال رخ دادن است.

سردار نوذری تأکید کرد: با استفاده از اشراف اطلاعاتی بسیار دقیق وبالای ما، کار مقابله‌ با ورود مواد مخدر که از سمت پسابندر و دریای عمان وارد آب‌های خلیج فارس می شوند را  پیگیری می‌کنیم و با بهره‌مندی از شناورهای تندرو این کار را می‌کنیم و خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌هایی خوبی را کسب کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ما علاوه بر اشراف، با دوستان فراجا برای مقابله با مواد مخدر همکاری می‌کنیم و باید تأکید کنم که سپاه تمام قد مقابل قاچاق مواد مخدر در دریا ایستاده است.

معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و یکی از آن دستاوردها جوانان این کشور است که با تمام قوا در برابر پدیده شوم که می‌خواهد جوانان را درگیر کند می‌ایستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.