گردهمایی بسیجیان یگان حفاظت حرم مطهر رضوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه 2 آذر 1402 در رواق امام خمینی حرم امام رضا(علیه‌السلام) برگزار شد.

گردهمایی بسیجیان یگان حفاظت حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن صالح، فرمانده یگان حفاظت شخصیت‌ها و امنیت حرم مطهر رضوی صبح امروز پنجشنبه 2 آذر ماه در این مراسم باشکوه که با حضور جمع کثیری از بسیجیان و خادمیاران بسیجی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان، نیروهای پرتلاش و خستگی ناپذیر هستند که همواره در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، سازندگی و ... حضوری فعال و تاثیر گذار داشته و دارند. 
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فرهنگ بسیج، تصریح کرد: شکل گیری بسیج ذیل انقلاب اسلامی در حقیقت یک فرصت ناب برای نقش آفرینی مردم به صورت سازماندهی شده در عرصه های متعدد است که به وسیله امام راحل(ره) پایه‌گذاری شد و امروزه این الگو به سایر ملت ها صادر شده است.
فرمانده یگان حفاظت شخصیت‌ها و امنیت حرم مطهر رضوی افزود: بسیج عبارت است از تشکیلات افراد یک مجموعه عظیم، منسجم، متعهد، اگاه و بصیر و پیش برنده که دشمنان را از هر اقدامی علیه کشورمان بیمناک و دوستان را به پیشرفت امیدوار می‌کند.
سرهنگ صالح خطاب به بسیجیان و خدام حرم مطهر رضوی گفت: شما بسیجیان افتخار دارید در پایتخت معنی جهان اسلام و در لباس مقدس بسیجی به مردم خدمت و از اماکن متبرکه این بارگاه نورانی حفاظت و دفاع کنید لذا این توفیق والایی است که به صورت ویژه نصیب و روزی شما شده و باید شاکر آن باشید. 
گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، سردار سید هاشم غیاثی؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) همراه بود، از خانواده شهدای سرافراز مدافع حرم و یاران آخر الزمانی حضرت صاحب‌الزمان(عج) از جمله شهیدان حسین حریری، جواد جهانی و جواد کوهساری با اهدای هدایایی متبرک از سوی آستان مقدس رضوی تقدیر شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.