امام جمعه گناباد گفت: جریان مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از فرهنگ و تفکر بسیجی اکنون در مقابل سیاست‌های ددمنشانه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند.

امام جمعه گناباد: جریان مقاومت با تفکر بسیجی برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با گرامیداشت هفته بسیج افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی امروزه از مرزهای ایران فراتر رفته و جهانی شده است.

وی ادامه داد: این فرهنگ را در حزب الله لبنان، فاطمیون، زینبیون، حشد الشعبی عراق، انصار الله یمن و جهاد اسلامی و حماس می توان مشاهده کرد که با مقاومت و شجاعت و فداکاری ها و ایثارگری های خود دنیا را متحیر کردند.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه روحیه بسیجی فلسطینی ها، استکبار جهانی و اروپا را به وحشت انداخت تا آنجایی که آمریکا و اروپا تمام سلاح های پیشرفته را در اختیار رژیم وحشی و کودک کش صهیونیستی قرار دادند، افزود: جریان مقاومت با اینکه هر روز تحت بمباران رژیم اشغالگر بوده و از غذا و دارو محروم هستند، اما همچنان قاطعانه در برابر این رژیم غاصب ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام صادقی گفت: بسیجیان باید خود را به فرهنگ بسیجی آراسته کنند، فرهنگ بسیجی به معنای ایمان قوی، توکل، اخلاق ، خدمت بی منت، عبادت و تواضع، ایثار و فداکاری، دشمن شناسی و حضور در صحنه دفاع از اسلام و ارزش‌ها است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.