شهردار منطقه ۹ تهران از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح شهری با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح‌ها در هشتاد و سومین شنبه امید و افتخار در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفت.

۱۱۰ طرح شهری در غرب تهران افتتاح شد/ افتتاح نمایشی سالن کوثر در دوره قبل

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رحیم مرتضوی روز شنبه در مراسم افتتاح ۱۱۰ طرح شهری منطقه ۹ با بیان اینکه مدیریت شهری میراث دار کم کاری مدیران سابق بود، افزود: وقتی که طرح شنبه‌های امید و افتخار به منظور احداث طرح‌های شهری بصورت هفتگی از سوی شهردار تهران آغاز شد کمتر کسی فکر می کرد این طرح بصورت مداوم و هر هفته در مناطق ۲۲ گانه اجرایی شود.

شهردار منطقه ۹ تهران اظهار کرد: اکنون ۱۱۰ طرح شهری در حالی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گرفته که شهردار جهادی و انقلابی و همچنین اعضای شورا شهر تلاش دارند فاصله شمال به جنوب تهران را کاهش دهد.

به گفته وی، این ۱۰۰ طرح از خواسته‌های به حق شهروندان محلات کم برخوردار تهران مورد بهره برداری قرار گرفت که این طرح‌ها در طرح من شهردارم از مطالبات شهروندان کوچه و خیابان و بازار منطقه ۹ تدوین و اجرایی و عملیاتی شد.

شهردار منطقه ۹ تهران گفت: طرح ساختمان چند منظوره کوثر پس از ۱۳ سال در حالیکه در دوره مدیریت شهری گذشته ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت پس از یک و نیم سال از دوره مدیریت جدید بطور ۱۰۰ درصد کامل مورد بهره برداری قرار گرفت در حالیکه همین طرح در دوره مدیریت شهری گذشته، بطور ناقص و نمایشی افتتاح شده بود.

رحیم مرتضوی یادآور شد: با افتتاح ساختمان چند منظوره کوثر و سایر طرح‌ها سرانه ورزشی شهروندان در این منطقه به یک مترمربع افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.