فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جوانان فلسطینی با الگوگیری از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.

سردار فدا: بسیج، الگویی برای جوانان جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه استان اصفهان  شامگاه جمعه در ویژه برنامه پاره تن مردم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی، اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج یک حرکت الهی و قرآنی بود که امام راحل در این کشور بنیان نهاد و حفظ و حراست از این نظام از سوی امام راحل به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیج الگو گرفتن جوانان جهان اسلام از آن بود، افزود: جوانان فلسطینی با الگوگیری از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند و عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی پوشالی است.

فدا کمک در تثبیت نظام، سازندگی، مقابله با جنگ نرم دشمن، کمک به دستگاه‌ها در کنترل بیماری فلج اطفال، واکسیناسیون و کرونا را از جمله اقدامات بسیج بیان کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: بسیج ایجاد شد تا موانع جلوی پای نظام برداشته و با چالش‌ها مقابله شود و این اقدامات با شعار "از مردم، با مردم و برای مردم" انجام شد و این مهم نشان از نقش موثر و مهم بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه، استان اصفهان ۲۴ هزار شهید، یک هزار جانباز بالای ۷۰ درصد، ۱۰ شهرستان بالای یک هزار شهید و هفت مدرسه بالای ۱۰۰ شهید دارد، خاطرنشان کرد:  یک پنجم شهدای روحانی و یک چهارم شهدای ورزشکار و یک ششم شهدای دانش‌آموز کشور متعلق به استان اصفهان است.

فدا با بیان اینکه بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است، ابراز داشت: شهرهای بالای یک هزار شهید می‌توانند کنگره برگزار کنند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ابراز داشت: بسیج تمام ظرفیت و توانمندی خود را رایگان بدون منت در اختیار مردم و دستگاه‌ها قرار می‌دهد و سرلوحه کار خود را محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و رسیدگی به مردم کم‌برخوردار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.