برخی رسانه های عربستانی از مصدومیت کریستانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر خبر داده اند اما انتشار این خبر در آستانه دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا جای تامل دارد.

با توجه به ادعای برخی رسانه ها؛آیا رونالدو واقعا مصدوم شده است؟

متین نجفی : به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته کریستیانو رونالدو در دیدار النصر برابر الاخدود در چارچوب هفته چهاردهم لیگ حرفه ای عربستان بار دیگر ستاره بی‌چون و چرای تیمش لقب گرفت و موفق شد دو گل از سه گل زرد و آبی پوشان عربستانی را در جریان این پیروزی به ثمر برساند. فراتر از این موضوع اما انتشار خبر مصدومیت ستاره پرتغالی توسط رسانه های عربستان بود که در حال حاضر خبر ساز شده است.

رسانه سعودی اسپورت با تیتر" وحشت در النصر با مصدومیت رونالدو" اعلام کرده کریستیانو رونالدو در دیدار برابر الاخدود مصدوم شده است و تردیدهایی درباره حضور او در بازی بعدی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و سپس دربی بزرگ ریاض یعنی بازی با الهلال وجود دارد.

با توجه به اینکه رونالدو در بازی با الاخدود بسیار درخشان ظاهر شد و گل دوم او به زیبایی هرچه تمام تر و با ضربه ای تماشایی از فاصله سی متری با دروازه تیم حریف به ثمر رسید، شاید انتشار خبر آسیب دیدگی او کمی عجیب به نظر می‌رسد. احتمال دارد این موضوع نیز از آن دسته از حاشیه سازی ها و البته بازی های رسانه ای باشد که در آستانه بازی با پرسپولیس اتفاق افتاده است. با این حال عربستانی ها دراین زمینه سابقه نسبتا طولانی دارند که می‌توان ماجراهای بازی سپاهان مقابل الاتحاد در چند وقت اخیر و همینطور شکایت چند سال پیش النصر از پرسپولیس پس از شکست تیم عربستانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از نمونه های آن دانست.

با اینکه بسیاری از گزارش های رسانه های عربستانی مصدومیت رونالدو را تایید کرده اند و حتی احتمال داده اند در صورت بهبود نیز این بازیکن برای دیدار با پرسپولیس روی نیمکت خواهد بود، باید در نهایت منتظر بیانیه رسمی باشگاه النصر بود و دید که این موضوع صحت دارد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.