مهدی قزلی، نویسنده کتاب «جای پای جلال» با بیان این‌که از تعطیلی جایزه ادبی شهید غنی‌پور غمگین است، گفت: حسرت برنده شدن در این جایزه مردمی ـ مسجدی بر دلم مانده است.

مهدی قزلی: حسرت برنده شدن در جایزه شهید غنی‌پور به دلم ماند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر خانه شعر و ادبیات و نویسنده کتاب‌هایی چون «پنجره‌های تشنه» و «جای پای جلال» گفت: من تجربه برگزاری جایزه‌ها و جشنواره‌هایی مثل جلال آل‌احمد، شعر فجر و پروین اعتصامی را داشته‌ام و می‌دانم که برپایی جایزه شهید غنی‌پور، بسیار سخت و پرمرارت است.

مدیر پیشین بنیاد شعر و ادبیات داستانی افزود: با تعطیلی جایزه شهید غنی‌پور، یکی از آرزوهای من از بین رفت. دوست داشتم یک روز برنده این جایزه شوم و در حالی که کفش به پا ندارم در مسجد، لوح و نشان حبیب را بگیرم. امروز شنیدم که این جایزه اعلام بازنشستگی کرد و از این بابت بسیار متأسفم.

قزلی در پاسخ به سئوالِ «چگونه می‌شود از تعطیلی این جایزه جلوگیری کرد؟» اظهار داشت: بعد از شنیدن این خبر، بلافاصله با برگزارکنندگان جایزه تماس گرفتم و آمادگی خانه شعر و ادبیات را برای حمایت از آن اعلام کردم، اما چون مسأله جایزه شهید غنی‌پور، مالی نیست، به تصمیم برگزارکنندگانش احترام گذاشتم و امیدوارم آن تصمیماتی که برای کادرسازی و نیروپروری ذیل عنوان شهید غنی‌پور و مسجد جوادالائمه علیه‌السلام دارند، عملی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.