رئیس سازمان بهزیستی گفت: آزمون جذب یک هزار و ۷۶۵ نفر در سازمان بهزیستی همزمان با یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

علی محمد قادری خبر داد؛ استخدام۱۷۶۵ نفر در سازمان بهزیستی

علی محمد قادری، با اشاره به دریافت یک هزار و ۷۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیرخوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و…، افزود: اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرین در حوزه نیروی انسانی سازمان بهزیستی می‌تواند نوید بخش خدمات رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف باشد.

قادری گفت: اساس کار بهزیستی مبتنی بر طرح‌های تحولی، بهره وری در کارها، بهبود فرایندها، حذف اقدامات بیهوده و تبدیل سازمان به ساختاری حرفه‌ای و چابک برای پیشبرد اهداف و روان سازی خدمات آن است.

وی در خصوص کسب مجوز استخدامی برای سازمان بهزیستی گفت: جذب این تعداد نیرو در سازمان بهزیستی برای نخستین بار با همکاری و همراهی جدی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفته است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی با یک هزار و ۷۶۵ ظرفیت استخدامی در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی کشور صورت می‌گیرد و سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت نیز در آن لحاظ شده است، گفت: این آزمون برای مشاغل کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودکیار از امروز ۵ آذر در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز و تا ۱۳ آذر ادامه خواهد داشت.

قادری در خصوص تاریخ این آزمون گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی ۸ دی سال جاری و تاریخ اعلام نتیجه آزمون یاد شده اواخر دی است.

وی همچنین در خصوص نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت گفت: برنامه ریزی لازم برای اولین آزمون ویژه برای جذب ۴۰۳۳ فرد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفته که در سال جاری ثبت نام این آزمون نیز شروع و زمان ثبت نام این آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه مندان برای جذب در سازمان بهزیستی و شرکت در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.