کارگردان نمایش مغازه خودکشی گفت: خوشبختانه استقبال‌ها از نمایش بسیار راضی‌کننده بوده و نمایش مورد استقبال مخاطبان مشهدی قرار گرفته است.

استقبال مخاطبان در مشهد از نمایش «مغازه خودکشی»

به گزارش قدس خراسان، حسین اکبرپور با اشاره به مضمون و محتوای نمایش مغازه خودکشی اظهار کرد: نمایش مغازه خودکشی نوشته معین رواقی و برگرفته از رمان خودکشی اثر «ژان تولی» است و مربوط به ماجرای مغازه‌ای است که آدم‌ها برای پایان دادن به زندگی خود به آنجا می‌روند و با خرید وسایلی از آن مغازه قصد خودکشی دارند.

کارگردان نمایش مغازه خودکشی افزود: تمام هنرجویان این نمایش از بازیگران پردیس تئاتر مستقل هستند. مدت آماده‌سازی نمایش نزدیک به یک سال ونیم زمان برده ‌است، البته تصمیم داشتیم نمایش را سال گذشته روی صحنه ببریم اما با توجه به اتفاقات سال گذشته و تعطیلی سالن‌های نمایش امسال نمایش برای اجرا آماده کردیم و روی صحنه بردیم.

وی در خصوص استقبال مخاطبان از این نمایش گفت: خوشبختانه استقبال مخاطبان از نمایش بسیار راضی‌کننده بوده و نمایش مورد استقبال مخاطبان مشهدی قرار گرفته است.

اکبرپور در خصوص چرایی انتخاب متن نمایش مغازه خودکشی اظهار کرد: با خواندن متن رمان مغازه خودکشی به این نتیجه رسیدم که رمان قابلیت اجرا دارد و تصمیم گرفتیم تا نمایش را به روی صحنه ببریم. هزینه‌های تولید نمایش را خودم بر عهده داشتم  و هیچ حمایتی صورت نگرفته است، به همین دلیل نمایش در سالن پردیس تئاتر مستقل اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.