۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 939883

النصر نسبت به بازی قبل خود با چندین تغییر مهم به مصاف پرسپولیس می رود.

ترکیب احتمالی النصر با چهار تغییر کلیدی

به گزارش قدس آنلاین، النصر در شرایطی امشب میزبان پرسپولیس است که لوئیس کاسترو مجبور است چهار تغییر مهم و اجباری را در ترکیب تیمش ایجاد کند. از درون دروازه تا خط دفاعی شاهد انجام تغییراتی در ترکیب این تیم خواهد بود.

پس از استراحت نواف العقیدی در بازی قبل برابر الاخدود، او امروز می تواند از ابتدا درون دروازه تیمش قرار بگیرد. این سنگربان به دلیل مصدومیت، فیفا دی اخیر را از دست داده بود.

خط دفاعی النصر نسبت به بازی قبل کاملا دگرگون خواهد شد. عبدالا له العمری و محمد آل فتیل که در بازی با الاخدود به میدان رفته بودند، امروز جای خود را به آیمریک لاپورت و علی لاجامی خواهند داد.

محدودیت در استفاده از بازیکنان خارجی سبب خواهد شد تا الکس تلس از لیست تیم خارج شده و أیمن یحیی برای تیمش به میدان برود. کاسترو ترجیح داده تا به‌جای محمد قاسم که در بازی رفت دروازه پرسپولیس را باز کرد، از أیمن یحیی بهره بگیرد. در سمت راست نیز سلطان الغنام به میدان می رود.

در مرکز زمین نیز النصر به دو خارجی مطرح خود تکیه می کند. اوتاویو مونتیرو و مارسلو بروزوویچ بازیکنانی هستند که باید به مصاف خط هافبک پرسپولیس بروند. جلوتر از آن‌ها نیز سامی النجعی بازی می کند.

و بالاخره اینکه در بخش تهاجمی النصر، شاهد حضور عبدالرحمن غریب در ترکیب اصلی هستیم. تالیسکا از فهرست تیم کنار گذاشته شده و ملی پوش عربستانی از ابتدا بازی می کند. دیگر وینگر تیم نیز سادیو مانه سنگالی است و در نوک خط حمله نیز کریستیانو رونالدو بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی النصر برابر پرسپولیس: 
نواف العقیدی – سلطان الغنام – علی لاجامی – آیمریک لاپورت – أیمن یحیی – مارسلو بروزوویچ – اوتاویو مونتیرو – سامی النجعی – عبدالرحمن غریب – سادیو مانه – کریستیانو رونالدو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.